Повітряна куля на прив'язі з рекламним банером
Реклама ось, реклама тут і скрізь однакова, така нудна і навіть настирлива. Хоча є один спосіб залучити максимальну кількість поглядів, викликати захоплені вигуки і отримати відмінну зворотну реакцію від аудиторії – аерореклама. Така своєрідна маркетингова хитрість як продуманий хід конем, приверне вашу цільову аудиторію. Повітряна куля з рекламним банером, що здійснює прив'язні підйоми, допоможе Вам прикрасити будь-який захід, від дня народження або вечірки, до дня міста або ювілею великої корпорації. Аерореклама – це найкращий спосіб захопити увагу вашої цільової аудиторії, зібраної в одному місці і готової до сприйняття інформації. Жодна інша форма реклами не зможе привернути стільки поглядів, ніж і банер з вашою рекламою, який летить в небі.
Повітряна куля, що працює на прив'язі, це:
- головний елемент прикраси свята
- стаціонарна рекламно-іміджева конструкція
- атракціон з підйомом всіх бажаючих на висоту 20-50 метрів
Програма польоту
При роботі на прив'язі повітряна куля піднімається на висоту 20-50 метрів, за 1 годину можна покатати до 25-30 чоловік. Це дозволяє не тільки відірватися від землі і побачити територію і околиці в новому світлі, а й влаштувати для гостей справжній атракціон.
Умови, для проведення прив'язного підйому на повітряній кулі:
- Виїзд нашого фахівця на місце проведення за кілька днів до заходу для оцінки місця роботи повітряної кулі
- Відкритий майданчик 50м на 50м на одну кулю, над майданчиком не повинно бути ніяких дротів і інших конструкцій, які можуть перешкодити роботі кулі
- Місцями кріплення фалів можуть бути: дерева, стовпи, технічний транспорт та інші об'єкти
- З повітряною кулею працює команда з 3-5 чоловік, безпосереднім управлінням кулі займається підготовлений пілот
- У літню пору повітряна куля на прив'язі може працювати з 5.00 до 8.00, або після 19.00. Влітку в денний час прив'язні польоти не проводяться через виникнення термічної активності, що заважає роботі кулі. У зимовий час повітряна куля на прив'язі може працювати протягом всього дня
- В день роботи повітряної кулі на прив'язі повинні бути відповідні погодні умови – швидкість вітру не вище 3 м / с, не бажані опади
- У другій половині дня, за день до початку роботи кулі, наші фахівці з 90% ймовірністю можуть визначити погодні умови і повідомити про можливість або неможливість роботи повітряної кулі на прив'язі
- В день роботи повітряної кулі пілот на місці визначає можливість здійснення прив'язних підйомів. Якщо погодні умови змінилися, можливо, буде потрібен час очікування поліпшення погоди, або повне припинення роботи кулі на прив'язі.
Умови оплати:
- Повітряна куля на прив'язі працює за частковою передоплатою (% передоплати обмовляється з кожним замовником окремо в залежності від умов замовлення), залишок суми оплачується замовником на місці згідно відпрацьованого часу.
- Якщо після 1 години роботи кулі змінилася погода, 1 година оплачується згідно з повним тарифом, подальша оплата йде за кожні 10 хв. роботи кулі
- Якщо напередодні наші фахівці повідомлять з 90% впевненістю, що погода для здійснення прив'язних підйомів невідповідна, але замовник наполягає на встановленні кулі, в такому випадки оплачується 1000грн / за кожну годину простою + тариф за роботу кулі.
Брендування кулі:
- розмір рекламного банера на кошику – 1м х 1м
- розмір рекламного банера на кулі – 7м х 7м
- виготовлення банера не входить у вартість льотного часу повітряної кулі
- рекламний банер повинен бути виготовлений ТІЛЬКИ з прапорної тканини з тканинними петлями
- ви можете виготовити банер самостійно (обов’язково згідно із нашими технічними вимогами), або замовити виготовлення банера у нас за додаткову оплату (в районі 4000грн за банер 7м х 7м – остаточну вартість уточнюйте)
Одночасно ми можемо поставити кілька аеростатів в залежності від умов Вашого майданчика і бюджету.
льотна придатність
технічний огляд
пілоти
суму оплати
терміну дії Сертифіката
- Стаж польотів – більше 30 років
- Наліт – більше 2 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на понад 10 типах літаків (в т. ч. K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)
- Стаж польотів – більше 17 років
- Наліт – більше 1 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на літаку ЯК-52 з фігурами вищого пілотажу
- У повітроплаванні з 1997 року
- Наліт годин – 3246 годин
- Перший майстер спорту України, неодноразовий чемпіон України
- Чинний чемпіон Грузії
- Виконав політ на тепловому аеростаті на висоті 5255 м без кисневого обладнання при перельоті через Альпи
- У повітроплаванні з 1993 року
- Наліт – 1 800 годин
- Заслужений повітроплавець України
- Член збірної України з 1996 року
- 8-кратний рекордсмен України
- Член Британського Королівського аероклубу
- Стаж польотів - понад 12 років
- Наліт – понад 1500 годин
- Інструктор по паратрайку
- Член Федерації парапланерного спорту України
- Стаж польотів – 8 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Рейтинг в парапланеризм – ParaPro5
- Виконав політ на відкриту дальність – 125 км
- Здійснив одноденний переліт через Високі Татри (80+ км)
соціальних мережах або на сайті
Скажите, пожалуйста, есть ли возможность изготовить баннер самому и есть ли ограничения по содержанию рекламы, в мыслях очень креативный проект?
Баннер можете изготовить самостоятельно согласно нашим требованиям (на корзину 1х1м, на шар 7х7м, только из флажной ткани с тканевые петлями). Содержание должно соответствовать Закону Украины "О рекламе".