Майстер клас: Пілот літака
Ви завжди мріяли стати пілотом літака та осягнути тонкощі авіації? Тепер кожен може спробувати себе в ролі другого пілота повітряного судна, опанувати основи аеродинаміки, метеорології, повітряного права та загальних знань ПС на майстер-класі пілота літака. Це ідеальний подарунок для тих, хто хоче спробувати себе в ролі пілота.
Майстер клас складається з 5 або 10 годин теорії. Потім ви зможете застосувати отримані знання, здійснивши ознайомчий політ на авіасимуляторі літака Boeing 737. На майстер-класі ви дізнаєтеся все, що потрібно знати, щоб стати пілотом. Насолоджуйтесь чудовим краєвидом, злітаючи в небо та відчуваючи швидкість і міць літака. Не пропустіть можливість підкорити небо і відчути себе справжнім пілотом! Наш майстер-клас пілота літака допоможе вам здійснити свою мрію.
Програма польоту
- Прибуття до школи пілотів
- Знайомство з викладачем
- Теоретична підготовка: повітряне право, метеорологія, аеродинаміка, загальні знання про повітряні судна - 5 або 10 годин
- Політ на авіатренажері літака Boeing 737 - 1 або 3 години
- Вікове обмеження:з 17 років
- Кількість учасників:1
- Максимальна вага учасника:110 кг
- Cезон польотів:протягом року
- Графік польотів:пн - нд
- Місце проведення:м. Київ
льотна придатність
технічний огляд
пілоти
суму оплати
терміну дії Сертифіката
- Стаж польотів – більше 30 років
- Наліт – більше 2 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на понад 10 типах літаків (в т. ч. K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)
- Стаж польотів – більше 17 років
- Наліт – більше 1 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на літаку ЯК-52 з фігурами вищого пілотажу
- У повітроплаванні з 1997 року
- Наліт годин – 3246 годин
- Перший майстер спорту України, неодноразовий чемпіон України
- Чинний чемпіон Грузії
- Виконав політ на тепловому аеростаті на висоті 5255 м без кисневого обладнання при перельоті через Альпи
- У повітроплаванні з 1993 року
- Наліт – 1 800 годин
- Заслужений повітроплавець України
- Член збірної України з 1996 року
- 8-кратний рекордсмен України
- Член Британського Королівського аероклубу
- Стаж польотів - понад 12 років
- Наліт – понад 1500 годин
- Інструктор по паратрайку
- Член Федерації парапланерного спорту України
- Стаж польотів – 8 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Рейтинг в парапланеризм – ParaPro5
- Виконав політ на відкриту дальність – 125 км
- Здійснив одноденний переліт через Високі Татри (80+ км)
соціальних мережах або на сайті
Безпека польоту гарантується досвідченістю Пілота і справністю літака. Все Пілоти мають діючу ліцензію, проходять планові медичні комісії. Всі літаки мають діючу льотну придатність і проходять планове технічне обслуговування. Учасник польоту повинен усвідомлювати, що даний вид розваги відноситься до екстремальних видів відпочинку, і беззастережне дотримання правил безпеки та рекомендацій Пілота - гарантує безпеку проведення польоту.
До оглядових спокійних польотів допускаються діти від 7 років при обов'язкової участі в польоті одного з батьків. Брати дітей на руки забороняється. Кожен пасажир повинен зайняти своє місце, пристебнутися ременями і одягнути навушники. В одиночних польотах можна взяти участь з 16 років, при обов'язковій присутності одного з батьків на аеродромі. В екстремальних польотах з виконанням фігур вищого пілотажу можна взяти участь з 18 років.
Стан здоров'я, вік та вага Учасника - є основними критеріями для можливості участі в польоті. З обмеженнями, пов'язаними зі здоров'ям, можна ознайомитися в Правилах за посиланням. Обмеження за віком і загальній вазі всіх Учасників зазначені в описі кожного літака.
Всі польоти проводяться в світлий час доби, в простих метеоумовах - відсутність рясних опадів, сильного вітру, ожеледі на злітній смузі. Рішення про можливість здійснення польоту, по погодних умовах, приймається Пілотом за кілька годин до вильоту. Перед виїздом на аеродром Учасник польоту набирає Пілота для підтвердження польоту через погодні умови. Самостійне вивчення погоди на сайтах Гісметео, Синоптик і аналогічних - підходить тільки для особистих потреб Учасника, так як метеозведення на аеродромі відрізняється від прогнозу погоди на загальнодоступних сервісах, і тільки Пілот володіє актуальною інформацією.
Рекомендований час варіюється від типу польоту. Для екстремальних польотів з виконанням фігур вищого пілотажу досить взяти 15-20 хвилин польоту. Для ознайомлювальних польотів з пілотуванням оптимальний час польоту 30-60 хвилин. Для екскурсійних польотів над пам'ятками час розраховується відповідно до маршруту польоту. Для майстер-класів або польотів на авіасимуляторі краще взяти від 60 хвилин, що дасть можливість отримати більше знань і досвіду.
Тривалість необхідно оговорювати завчасно, під час запису на політ. Графік польотів планується і подається заздалегідь, тому можливості продовжити політ на місці немає, так як Клієнти літають один за іншим. Записуватися на політ необхідно за 7 днів до бажаної дати.
Пілот проводить короткий інструктаж 5-10 хвилин безпосередньо перед польотом. Особливих навичок або знань мати не потрібно. Пілот повністю контролює весь політ - здійснює зліт, посадку і пілотування літака. А також дає Учаснику польоту можливість покерувати літаком, якщо даний тип судна це передбачає.
Пілотування літака Учасником передбачено при ознайомлювальних польотах в літаках, де є спарений штурвал - у Пілота, і у Пасажира. Рішення про можливість передачі управління літаком приймається Пілотом в небі, з огляду на погодні умови, фізичний і психологічний стан Учасника польоту, його навичок. Безпека польоту понад усе! Чітких часових рамок для самостійного керування літаком - немає. Політ це живе спілкування між Пілотом і Учасником польоту.
Рідко трапляються ситуації, коли ми не можемо реалізувати політ в бажану дату, з об'єктивних причин: нельотна погода, проведення планового ТО, продовження льотної придатності на судно, непередбачена поломка, НОТАМ (заборона на польоти від держорганів). Наші Менеджери завжди намагаються оперативно вирішити ситуацію, що склалася, і запропонувати Клієнту альтернативний варіант польоту на подібному судні, або можливість очікування з продовженням терміну дії Сертифіката.
Замовити політ на літаку можливо на сайті 24/7 або по телефону c ПН по ПТ з 9.00 до 18.00. При оформленні замовлення необхідно вибрати тип Сертифікату - Електронний сертифікат з online оплатою, який можна отримати протягом 5 хвилин на електронну пошту, або Подарунковий набір в коробці, з доставкою кур'єром по Києву або Новою поштою по Україні. Сертифікат підтверджує право його власника взяти участь в польоті, протягом 3 місяців з моменту покупки. Сертифікатом можна скористатися самому або піднести в подарунок.
Сертифікат на політ дійсний 3 місяці з моменту покупки. Дане обмеження пов'язано з нестабільністю економіки, коливаннями курсу валют, постійним зростанням цін на паливо - всі ці параметри безпосередньо впливають на вартість утримання судів і ціну польотів. Однак ми фіксуємо ціну польоту на 3 місяці, тому будь-які коливання не будуть стосуватися вже оплаченого польоту.
В такому випадку, необхідно звернутися в офіс, до закінчення терміну дії сертифіката, з проханням про продовження. Термін дії сертифікат можливо продовжити одноразово, на додаткових 3 місяці, за письмовою заявою зі згодою доплати, якщо ціна на політ за цей час змінится.
Доброго дня, все пройшло класно.
Теорія була змістовна і цікава, змогла дізнатись навіть те що цікаво, окрім теорії.
Політ на авіасимуляторі це щось мега круте, 3 години пройшли дуже цікаво і швидко.
Для мене це був, цікавий досвід
Добридень, усе дуже дуже сподобалось, планую потрапити до вас ще :)
Усе чудово пройшло, дістався без проблем. Адміністратор досить швидко запустив. Інформація подавалася дуже цікаво і було 2 людини, які мені підказували під час польоту. Також я ставив запитання і отримував на всі відповіді. Було відчуття, що перебуваю в реальному літаку. Наприкінці була впевненість, що, якби сів у справжній невеликий літак, то, можливо, зміг би його посадити. Крім штурвала там є педалі, звісно, вони відрізняються від автомобільних, але, зрештою, я розібрався і відпрацював тренувальний політ як треба. Хочу спробувати політати на справжньому літаку. Загалом, усе сподобалося! Придбав уже сертифікат для свого друга))))
Дякую, теорія дуже сподобалась
З задоволенням хочу поділитися своїми враженнями від участі в майстер-класі. Це був незабутній досвід.
Ми зібралися у затишній авіашколі у центрі міста, де зустріл досвідчений інструктор. Під час короткого теоретичного блоку дізнався багато цікавої інформації про те, як працює літак, про різні системи та прилади, а також про правила безпеки.
На наступний день під час практики, ми перейшли до авіатренежера Цессна. Інструктор докладно пояснив як взаємодіяти з приладами та системами літака, і поступово ми відчували себе справжніми пілотами. Мене особливо вразило те, як точно і швидко реагує тренажер на команди та рухи.
Загалом, я би рекомендував цей майстер-клас всім, хто зацікавлений у польотах на літачках та хоче отримати перші навички у пілотуванні. Раджу взяти з собою більше часу, щоб повністю насолодитися цією унікальною можливістю. Обов'язково політаю, після відкриття неба...
Добрий день. Хотілося б дізнатися, якщо буде сплачено майстер-клас, але не вдасться приїхати, чи можна пере узгодити дату і за скільки часу потрібно попередити? Чи можливе повернення коштів.
Ми просто плануємо їхати з іншого міста.
Доброго дня, Ольга.
Так, можна буде пере узгодити дату проведення майстер класу. Повідомити про перенесення дати потрібно не пізніше ніж за 2 робочі дні.
Повернення коштів можливе протягом 14 днів з дати купівлі сертифікату. Також хочемо звернути Вашу увагу, що повернення можливе при наявності повної комплектації сертифікату та здійснюється покупцеві.
Добрый день, подскажите, интересует курс подготовки, где он проводится, в какое время?
Добрый день! Мастер класс состоит из 2х частей. Теоретическая часть проходит в будние дни в Киеве.
Практика проходит в Белой Церкве в выходные дни на самолете Текнам или Аквила
Скажите пожалуйста, курс теории, подготовка и сам полёт, всё это проходит в один день или как то можно разбить, просто мне кажется всё сразу будет тяжело осилить для обычного обывателя.
Добрый день! Это может быть в разные дни - теория проходит в будние дни в Киеве, а полеты совершаются в выходные дни в Белой Церкве.
Скажите, а есть возможность прохождения теоретического курса он-лайн (если потенциальній участник мастер-класса не из Киева). Спасибо!
Добрый день, Елена. Возможности пройти теорию онлайн, к сожалению, нет. Нужно личное присутствие участника. Для более детальной консультации свяжитесь с нами в телефонном режиме.
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, сколько времени пассажир сможет сам управлять самолётом, после обучения 5 и 10 часов обучения соответственно. Спасибо!
Добрый день, Виктория! Важно отметить, что прохождения мастер-класса не дает права самостоятельного управления. Для этого нужно пройти обучение на получение лицензии управление самолетом. Мы не можем Вам сказать сколько по длительности может быть управление самолета. Все индивидуально для каждого клиента. Это зависит от погодных условий и эмоционального состояния участника. Окончательное решение принимает пилот в небе. Управления самолетов проходит под руководством пилота.
Очень понравилась как теория, так и практика. Почувствуете на себе, что такое перегрузка, да и ощущение от управления самолётом восхитительны. Спасибо за хорошую организацию, отдельное спасибо инструкторам! 5+++
Скажите пожалуйста, на каких марках самолётов потом можно будет летать, пройдя полный курс обучения И как можно оговорить график полётов и теоретических занятий? есть ли какие-нибудь бонусы в оплате
Добрый день! Теоретическая часть мастер-класса проходит в Киеве в будние дни. Практическая часть проходит на самолете Текнам или Аквила в Белой Церкве в выходные дни. Важно отметить, что прохождения мастер-класса не дает права самостоятельного управления. Для этого нужно пройти обучение на получение лицензии управление самолетом.
Скажите пожалуйста, на каких марках самолётов потом можно будет летать, пройдя полный курс обучения?
Добрый день! Теоретическая часть мастер-класса проходит в Киеве в будние дни. Практическая часть проходит на самолете Текнам или Аквила в Белой Церкве в выходные дни. Важно отметить, что прохождения мастер-класса не дает права самостоятельного управления. Для этого нужно пройти обучение на получение лицензии управление самолетом.
Мастер-класс - это первый шаг к вашей мечте и даст понимание, нравится Вам или нет)
Підскажіть, будь ласка, за яким графіком проводяться теоретичні заняття, і приблизно в якому районі Києва?
Доброго дня, Анна. Теоретічні заняття проводятся в м. Києві, на проспекті Перемоги, біля Міністерства транспорту. Графік узгоджується з Вами в індивідуальному порядку. В основному теорія проходить в будні дні.
Подскажите, взлет и посадку совершает пилот или стажер?)
Добрый день! Взлет и посадку совершает пилот!
На день рождения мне близкие подарили сертификат на Мастер класс - Пилот самолета. Я всегда мечтал посидеть за штурвалом и управлять самолетом в полете. Сразу скажу это было что-то невероятно! Описать все словами просто невозможно. До сих пор эмоции хлещут) Пилот с которым я летел в паре просто высококлассный специалист, все подробно и доходчиво объяснил. В скоре планирую полет на вертолете)
За сколько дней можно пройти весь Ваш курс - за 1 день можно?
Добрый день, весь курс мастер класс: Пилот самолета можно пройти за несколько дней , так как он включает в себя 10 часов теории и 30 мин практики, и для Вашего же удобства теория разбивается на несколько дней, по предварительному согласованию с Вами.
Подскажите, пожалуйста, пару вопросов:
1. Адрес, где проходят занятия?
2. Количество и продолжительность занятий
Добрый день, Артем. Теория проходит в г.Киев, практика в г.Белая Церковь. Теоретическая часть включает в себя 10 часов теории, практика - полет 30 мин.
Отличный подарок, муж оказался в восторге. И рассказали интересно и доступно, и полет прошел на ура))) Замечательные эмоции, куча позитива - рекомендую!
Это просто не передать словами!!! Узнала много нового и интересного на теории, а после сбылась моя мечта - полет на самолете!!! Ощущение полета очень сложно описать - это надо попробовать! Такая свобода, легкость... Я давно хотела попробовать полетать на самолете в качестве пилота и вот - на День рождения мне подарили сертификат на мастер класс: Пилот самолета!
Самолет комфортный, красивый, лететь на нем страшно не было. Инструктор все подробно объяснял и контролировал. Поэтому получила я только положительные эмоции и кучу адреналина от полета!!
Не знал что подарить брату на день рождение, он любитель необычных подарков. Обратился в агенство полетов в небо, мне посоветовали различные виды полетов, я решил выбрать мастер класс пилот самолета, потому что суда входит и теория, и полет на самолете Tecman, что наверняка будет интересно имениннику. Подарок брату понравился,но он сказал мне, что для него 30 минут на полет - это слишком мало. По его словам обучали хорошо, читали учебный курс доходчиво и внятно. Позже он мне сказал, что он уже брал в этой же компании для себя и для жены полет на дельтаплане и в целом им все понравилось. А я уже и для себя интересный вариант присмотрел.
Відмінно! Це саме те чого не вистачало. Можна пройти пробні заняття, познайомиться з викладачами і зрозуміти, моє це чи ні! А час навчання буде враховуватися при вступі до школи пілотів?