Політ на літаку Пайпер Вінниця
- Повна інформаційна підтримка
- Політ на зручну дату
- Замовлення сертифікату online 24/7
Підкорити небо, сидячи за штурвалом літака – чи не про це мріє практично кожен, будучи дитиною? Політ на літаку Пайпер в Вінниці – це можливість реалізувати дитячу мрію, свою, або ж близької людини, отримати неймовірний заряд бадьорості та адреналіну, випробувати раніше невідомі відчуття і запастися океаном вражень! Політ на літаку Пайпер Вінниця дозволить Вам з нового ракурсу поглянути на, здавалося б, абсолютно повсякденні пейзажі, які з висоти польоту виглядають зовсім інакше. Безкраї простори полів немов прошиті ниткою доріг і річок, а десь вдалині видніються невеличкі будинки, а ось і ліс, чарівний своєю красою в будь-яку пору року. Політ на літаку Пайпер в Вінниці – гарна ідея для подарунка або ж романтичного побачення в небі, серед птахів і хмар. Швидше дзвоніть нам, і ми з радістю допоможемо вибрати оригінальний і незабутній подарунок!
Програма польоту
- Прибуття на аеродром
- Знайомство з пілотом
- Інструктаж перед польотом
- Політ на літаку Пайпер
- Пілотування літака під керівництвом пілота
- Посадка на землю
- Вікове обмеження:з 8 рокiв
- Кількість учасників:1-3
- Максимальна вага учасника:до 250 кг на 3-х пасажирів
- Країна виробник судна:США
- Середня висота польоту:200 - 500 м
- Середня швидкість польоту:200 - 250 км/год
- Cезон польотів:березень - жовтень
- Графік польотів:сб, нд
- Місце проведення:30 км від Вінниці, Тиврівський р-н

льотна придатність

технічний огляд

пілоти


суму оплати


терміну дії Сертифіката

- Стаж польотів – 45 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Харківського вищого військового авіаційного училища льотчиків
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Почесний інструктор України
- Досягнення – більше 25 000 посадок

- Стаж польотів – 38 років
- Наліт – 2300 годин
- Підполковник, заступник командира полку з льотної підготовки
- Рекород України – максимальна кількість посадок в різних аеродромах України протягом трьох днів (33 ЗПС, більше 3000 км)
- Літає на понад 10 типах літаків (Л-39, МіГ-21, Як-28, Су-24, Як-52, Зодіак, К-10, С-172, P-28, Bristel, WT-10, А-22 та ін.)

- Наліт – більше 6 300 годин
- Закінчив Харківське вище військове училище льотчиків
- Льотчик-випробувач 3 класу, льотчик-інструктор 1 класу
- Голова єдиної в Україні пілотажної групи, яка виконує вищий пілотаж на реактивних літаках Л-29
- Літає на понад 10 типах повітряних суден (Л-29, Л-39, Ан-74, Ан-28, Як-18т, Ан-2, Як-52, ХАЗ-30, По-2, Мі-2, Ак- 1-3 та ін.)

- Стаж польотів – 25 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Літає на понад 10 типах літаків (в т.ч K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Наліт на літаках – 4300 годин, на вертольотах – 3950 годин
- Закінчив Єйське ВВАУЛ ім. В. М.КОМАРОВА 1977 р. Військово-Повітряну Академію ім. Ю. Гагаріна в 1993р.
- Військовий льотчик 1 класу, полковник запасу
- Пілот-інструктор FA, TRA
- Літає на понад 20 типів літаків (Л-29, МіГ-15, Су-27, Ан-26, Ту-134, Іл-76, Як-52, Еvrostar, Аеропракт і ін.)
- І більше 10 типів вертольотів (Мі-2, Мі-8, АК1-3, Enstrom, R-22, R-44, Bell-47, SL-231, VV-2 та ін.)

- Стаж польотів – 35 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Армавірського вищого військового авіаційного Краснознаменного училища льотчиків
- FI / FE на SEP (L), SFI на FNPT-1
- Пілот-інструктор, FISEP (L)
- Майор запасу винищувальної авіації
- Літав на МіГ-25

- Стаж польотів – більше 30 років
- Наліт – більше 2 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на понад 10 типах літаків (в т. ч. K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Стаж польотів – більше 17 років
- Наліт – більше 1 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на літаку ЯК-52 з фігурами вищого пілотажу

- У повітроплаванні з 1997 року
- Наліт годин – 3246 годин
- Перший майстер спорту України, неодноразовий чемпіон України
- Чинний чемпіон Грузії
- Виконав політ на тепловому аеростаті на висоті 5255 м без кисневого обладнання при перельоті через Альпи

- У повітроплаванні з 1993 року
- Наліт – 1 800 годин
- Заслужений повітроплавець України
- Член збірної України з 1996 року
- 8-кратний рекордсмен України
- Член Британського Королівського аероклубу

- Стаж польотів - понад 12 років
- Наліт – понад 1500 годин
- Інструктор по паратрайку
- Член Федерації парапланерного спорту України

- Стаж польотів – 8 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Рейтинг в парапланеризм – ParaPro5
- Виконав політ на відкриту дальність – 125 км
- Здійснив одноденний переліт через Високі Татри (80+ км)






соціальних мережах або на сайті


Доброго дня, чи є вікові обмеження для учасників польоту? Скажімо, можливо організувати політ для сім"ї мама-тато-дитина (6 років)?
Доброго дня, Марино! Так, є вікові обмеження. До польотів діти допускаються з 7 років. Діти молодше 7 років - на борт повітряного судна не допускаються.
Подскажите пожалуйста, цена указана за полёт (неважно сколько человек), или за человека?
Если девушке только 17, можно ли её посадить наперёд чтоб она "порулила" немного?)
И есть ли в данном случае ограничения в росте? Если она там 150-160 см
Добрый день! Стоимость указана за полет. Спереди сесть возможно, по росту ограничений нет
Здравствуйте, хотел бы поинтересоваться, а каков максимальный вес для одного человека? Я просто достаточно плотный человек и мне не хотелось бы устроить какие-нибудь проблемы.
Добрый день! Данный самолет рассчитан до 2х человек и вес каждого участника не должен превышать 75 кг. В случае, если вес одного из учасника свыше, то полет возможен только с одним пассажиром, вес которого не должен быть больше 100 кг.
Здравствуйте, хотел бы поинтересоваться, а каков максимальный вес для одного человека? Я просто достаточно плотный человек и мне не хотелось бы устроить какие-нибудь проблемы.
Добрый день! Данный самолет рассчитан до 2х человек и вес каждого участника не должен превышать 75 кг. В случае, если вес одного из учасника свыше, то полет возможен только с одним пассажиром, вес которого не должен быть больше 100 кг.
Здравствуйте, а существуют ли какие-либо риски при таком активном отдыхе и кто несёт за них ответственность? Проводится ли инструктаж по технике безопасности перед полётом? Какая-либо дополнительная страховка?
Добрый день! Инструктаж проходит перед полетом, по времени он занимает в районе 15 минут. Вы должны понимать, что это все же экстремальный вид развлечения. Со своей стороны мы стараемся максимально обезопасить наших клиентов. Все судна у нас сертифицированы, имеют летную годность, пилоты с большим стажем летных часов. Так же высота полета составляет 300-500 м, в случаи неординарной ситуации в небе, пилот сможет посадит самолет по потокам воздуха. У нас застрахованы воздушные судна, страховку участников полёта мы не делаем. Но Вы всегда можете обратится в страховую компанию и застраховать себя перед полетом.
Огромная благодарность за организацию полета. Действительно прошло все открыто и ясно. Полет на легкомоторном самолете нечто другое, чем на Боинге. Это важно понимать. Особенно, когда у тебя есть возможность управления в роли второго пилота.
Підкажіть, а коли буде доступний для замовлення цей політ?
Доброго дня, літак Грумман на даний момент знаходиться на ТО. Коли почнуть здійснюватися польоті поки не можу Вас зорієнтувати. В Вінниці можу Вам запропонувати політ на літаку Вільга або планері. Орієнтовна дата старту польотів через 2 тижні. Для більш детальної консультації Ви можете набрати нас с телефонному режимі.
Підкажіть, будь ласка, як вас знайти на картах? Можливо координати, назву чи адресу? Щоб орієнтуватися приблизно, де ви знаходитеся
Доброго дня! Літак базується в Тивровському районі, 30 км від міста.
Полет получился действительно отличным, эмоции зашкаливают, поэтому доволен, что не зря провел это время в воздухе! :)
За штурвал я сел впервые. Одно время, даже показалось, что полет слишком быстро закончился, даже не успел сполна насладится. Поэтому, в следующий раз нужно брать больше по времени полет.
В общем, попробовать обязательно нужно, круто!