Консультації та замовлення за телефонами

Офіс: ПН-ПТ з 9.00 до 18.00

Польоти: цілий рік, ПН-НД, згідно з графіком польотів судна

Кошик
Ваш кошик порожній

Поширені запитання

Чи безпечно літати?

Безпека польотів гарантується:
Досвідченістю Пілотів
Все Пілоти, які літають з нашими Клієнтами мають великий наліт годин. Ми не працюємо з молодими, недосвідченими Пілотами, які ще вчора були курсантами. Ми працюємо тільки з професіоналами - багато хто з них колишні військові льотчики, рекордсмени України. Все Пілоти мають ліцензію на польоти і проходять планову медкомісію.
Справністю повітряних суден
Всі повітряні судна перебувати в належному стані, проходять плановий технічний огляд і отримують льотну придатність. Перед кожним польотом Пілот виконує огляд судна і робить тестовий політ. Є така приказка серед авіаторів: «Не буває літаків нових і старих - бувають справні і несправні». Наші Клієнти літають тільки на справних суднах.

Які є обмеження до польотів?

Є кілька видів основних обмежень до польотів:

- Правила, встановлені авіаційним законодавством
- Погодні умови в день польоту
- Стан здоров'я Учасника польоту
- Вік і вага Учасника польоту

Більш детальну інформацію Ви можете прочитати в рубриці "Правила проведення польотів".

З якого віку можна літати?

У кожного повітряного судна є свої обмеження за віком Учасника польоту. В загальних рисах:
- Діти віком до 7 років на борт не допускаються
- З 7 до 18 років можна політати в присутності батьків
- З 18 років можна брати участь в самостійних і екстремальних польотах
Більш детальну інформацію Ви можете прочитати в рубриці "Обмеження за віком для польотів".

За якої погоди здійснюються польоти?

Всі польоти проводяться в світлий час доби, в простих метеоумовах. Рішення про можливість здійснення польоту, через погодні умови, приймається Пілотом за кілька годин до вильоту. Більш детальну інформацію Ви можете прочитати в рубриці "Метеорологічні умови для проведення польотів".

Як замовити політ?

Для замовлення польоту необхідно придбати Сертифікат та оплатити його повну вартість. На момент замовлення Клієнт вибирає вид Сертифікату:

Електронний сертифікат – даний вид Сертифікату підходить тим, хто хоче оформити замовлення на політ швидко або потребує термінового подарунка. Відразу після on-line оплати, на e-mail Клієнта висилається pdf-файл з Сертифікатом, яким можна скористатися як в електронному, так і в роздрукованому вигляді. Активація Електронного сертифіката здійснюється мінімум за 7 робочих днів до бажаної дати надання послуги.

Подарунковий набір – даний вид Сертифікату підходить тим, хто хоче оформити політ в красивій коробці і піднести подарунок у презентабельному вигляді.

У подарунковий набір входить:
- фірмова коробка
- пластикова карта з індивідуальним кодом для активації Сертифікату
- подарункова листівка з описом польоту, на якій можна написати свої побажання
- правила використання Сертифікату

Подарунковий набір – БЕЗКОШТОВНИЙ.

Де гарантія, якщо я куплю сертифікат, та політ відбудеться і мене не обдурять?

Купуючи і оплачуючи Сертифікат, Клієнт отримує товарний чек на повну суму оплати, який є гарантією надання послуг.

Чи можна розрахуватися на місці з пілотом?

Всі польоти здійснюються при 100% передоплаті з боку Клієнта, за заздалегідь спланованим графіком. Оплати проходять через бухгалтерію центрального офісу в Києві, Клієнту видається чек про оплату. Пілот не має права приймати оплату на місці і, тим більше, не може видати чек про оплату. Пілот відповідає тільки за проведення польоту. Звертаємо увагу, що повернення Сертифікату або продовження терміну дії можливо лише при наявності чека про оплату.

Чи можна повернути Сертифікат?

Повернути Сертифікат можливо протягом 14 днів з дня покупки, при наявності повного комплекту Сертифіката та товарного чека, за письмовою заявою з додатком копії паспорта. Повернення грошей можливе тільки тій людині, яка оплачував Сертифікат. Подарований Сертифікат не можна обміняти на гроші.

Який термін дії Сертифікату?

Термін дії Сертифіката обмежений 3-ма місяцями з дня покупки. Тобто у Учасника буде 90 днів для того, щоб політати. Дане обмеження пов'язано з нестабільністю економіки, коливаннями курсу валют, постійним зростанням цін на паливо - всі ці параметри безпосередньо впливають на вартість утримання суден і ціну польотів. Однак ми фіксуємо за Клієнтом ціну польоту на 3 місяці, тому будь-які коливання не будуть стосуватися вже сплаченого польоту. Навіть якщо в ці 3 місяці ціна польоту зміниться, ми не зменшуємо льотний час, як це роблять багато компаній. Ми беремо на себе зобов'язання - і виконуємо їх.

Чи можна продовжити термін дії Сертифікату?

Якщо Клієнт звернувся до нас до закінчення терміну дії Сертифіката, з проханням його продовжити, з об'єктивних причин - ми надаємо таку можливість, за письмовою заявою та згодою доплати, в разі зміни ціни, по закінченню 90 днів.

Можна придбати Сертифікат на певну суму, а Учасник польоту сам вибере на чому хоче політати?

Ми не продаємо Сертифікати за номіналом. Однак, якщо Ви не можете визначитися з судном, у нас є подарункові набори, в які входить можливість польоту на одному з декількох повітряних суден. Тобто Учасник польоту сам вибирає, що йому більше подобається. Є стандартні пропозиції, або ми можемо скомпонувати індивідуальний набір по Вашому побажанню. Так само Учасник польоту, на момент активації Сертифікату, може замінити як повітряне судно, так і місто польоту, з перерахунком льотного часу або доплатою, якщо є різниця в ціні.

Чи є страховка?

Є обов'язкове і добровільне страхування. Згідно з пунктом 5 статті 118 Повітряного кодексу України, Експлуатант або власник повітряних суден авіації загального призначення (малої авіації), в тому числі легких, надлегких, аеростатичних та аматорських суден, зобов'язаний страхувати свою відповідальність за можливу шкоду, заподіяну третім особам. За бажанням Учасника польоту можливо добровільне страхування шляхом укладення відповідного договору зі страховою компанією. Ми не надаємо таких послуг, так як не маємо ліцензії на страхову діяльність. Для цього Учаснику польоту необхідно самостійно звернутися в страхову компанію для оформлення страхового поліса, в який будуть включені ризики, пов'язані з екстремальним відпочинком.

Скільки часу треба, щоб «налітатися»?

У кожного повітряного судна є свій мінімальний час польоту. Льотний час рахується з моменту запуску двигуна до моменту зупинки судна. Приблизно на зліт-посадку йде до 3-5 хвилин. В середньому, щоб отримати достатньо емоцій від ознайомчого польоту, краще брати від 30 хвилин льотного часу. Звісно, чим більше буде льотного часу, тим більше можна побачити, отримати інформації від Пілота, освоїти базові навички управління. Але є і такі польоти, де не варто брати занадто багато льотного часу - це польоти з виконанням фігур пілотажу, так як під час польоту йде навантаження на організм - для такого польоту буде досить і 15-20 хвилин. А є польоти, які передбачають тривалий переліт, наприклад, політ в Чорнобиль тривалістю від 1,5 годин. Все дуже індивідуально, і залежить від цілей Клієнта.

Чи можна продовжити політ на місці?

Всі польоти здійснюються по заздалегідь спланованим графікам. Графіки польотів дуже щільні і Клієнти літають один за одним з перервою в 10-15 хвилин. У Пілота немає можливості продовжити політ на місці, так як за ним йде наступний Клієнт. Можливість збільшення льотного часу необхідно погоджувати заздалегідь з Менеджером в офісі.

Скільки триває інструктаж, чи потрібно мати якісь особливі навички для польоту?

Інструктаж здійснюється Пілотом безпосередньо перед польотом і триває в середньому 5-10 хвилин. А також весь льотний час Пілот буде розповідати про авіацію і особливості повітряного судна, пояснювати Учаснику польоту як управляти повітряним судном, на що звертати увагу. Ніяких особливих навичок мати не потрібно. Все управління виконує досвідчений Пілот. Вже безпосередньо в повітрі на деяких суднах можливо самому спробувати покерувати, в таких суднах передбачений спарений штурвал, тому всі дії будуть контролюватися Пілотом.

Скільки за часом Учасник польоту буде пілотувати сам?

Ми не встановлюємо чіткі часові рамки для можливого самостійного пілотування. Всі рішення про можливість пілотування приймає Пілот безпосередньо в повітрі, орієнтуючись на погодні умови, фізичний і психологічний стан Учасника польоту, його навички. Політ - це живе спілкування між Пілотом і Учасником.

Де проходять польоти?

Ми організовуємо польоти в 25 містах України, центральний офіс знаходиться в Києві. У кожному місті базуються свої повітряні судна, з переліком яких Ви можете ознайомитися у нас на сайті. За законодавством України, польоти на надлегких повітряних суднах безпосередньо над населеними пунктами заборонені, тому більшість польотів здійснюються на аеродромах, розташованих за містом. Іноді повітряні судна можуть змінювати своє місце розташування, тому ми завжди висилаємо нашим Клієнтам схему проїзду і точні координати розташування аеродрому, з якого буде здійснено політ, а також телефон Пілота або Координатора польоту.

Чи є трансфер до місця старту?

Ми займаємося безпосередньо організацією польотів. На місце старту Клієнти добираються самостійно, для цього наші Менеджери на передодні польоту відправляють Клієнтам карту проїзду на аеродром із зазначенням точних координат розташування. На багато аеродромів можна дістатися як на особистому, так і на громадському транспорті.

Чому політ може бути скасований або перенесений на іншу дату?

Рідко трапляються ситуації, коли ми не можемо реалізувати політ в бажану дату, з об'єктивних причин, які наші Менеджери завжди узгоджують з Клієнтами. Це може бути:

Нельотна погода в день польоту

Всі польоти проводяться в світлий час доби, в простих метеоумовах. Рішення про можливість здійснення польоту, по погодним умовам, приймається Пілотом за кілька годин до вильоту. Однак політ може бути так само скасований Пілотом безпосередньо на місці, коли Клієнт вже прибув на аеродром, в разі якщо погода різко погіршилася. Більш детальну інформацію Ви можете прочитати в рубриці "Метеорологічні умови для проведення польотів".

Проведення планового технічного обслуговування повітряного судна

Як і всі засоби пересування, повітряні судна періодично проходять планове технічне обслуговування і необхідний ремонт.

Продовження льотної придатності

Кожне повітряне судно, зареєстроване в Україні, раз на рік підтверджує свою льотну придатність в Державіаслужбі України. Терміни видачі свідоцтва залежать від роботи державного органу.

Непередбачена поломка судна

Перед кожним польотом Пілот проводить перевірку основних систем роботи повітряного судна. І у випадку, виявлення будь-якої поломки, Пілот може скасувати політ безпосередньо на місці, навіть якщо Клієнт вже приїхав на аеродром. Адже Ваша безпека понад усе! Якщо поломка не значна, її можуть швидко усунути на місці, але іноді ремонт може затягнутися до декількох місяців, так як більшість судів іноземного виробництва, і доводитися очікувати на поставку деталей.

Заборона на польоти, або закриття повітряного простору

Іноді державні органи можуть сповіщати про заборони на проведення польотів (НОТАМ). Як правило, ці обмеження пов'язані з польотами військової авіації або виконанням підконтрольних рейсів (що перевозять глав держав і урядів, іноземні делегації).

Інші форс-мажорні обставини

Стихійні лиха і катаклізми, терористичний акт, військові дії будь-якого характеру, страйки, введення надзвичайного або воєнного стану, зміни законодавства України, і т. д.

Наші Менеджери завжди намагаються оперативно вирішити ситуацію, що склалася, і запропонувати Клієнту альтернативний варіант польоту на подібному судні, або можливість очікування з продовженням терміну дії Сертифіката.

Зворотній зв'язок
* поля для обов'язкового заповнення