Майстер-клас: пілот літака Дніпро
- Повна інформаційна підтримка
- Політ на зручну дату
- Замовлення сертифікату online 24/7
Відправитися в небо на літаку не просто в якості пасажира, а взяти участь в управлінні залізниці птахом - хіба не це мрія дитинства багатьох з нас? З недавнього часу це стало можливим, оскільки у нас з'явилась послуга майстер-клас пілот літака Грумман в Дніпрі. Вона складається з двох етапів. Перший етап - теоретичний курс, а другий - ознайомлювальний політ на літаку Грумман з інструктором. В ході, якого Ви отримаєте всі вичерпні відповіді на Ваші запитання. Після завершення станете більш обізнані в будові літака, а також придбаєте навички керування літаком марки Grumman. До слова, саме ці літаки представляють собою цілу епоху американської авіації. З 1924 по 1994 рік компанія Grumman Aerospace Corporation займала лідируючі позиції за кількістю вироблених військових і цивільних літаків.
Програма польоту
- Прибуття на місце проведення майстер класу
- Індивідуальний майстер клас для 1 людини: теорія - 1 година, політ - 1 година
- Теоретична підготовка: основи конструкції і експлуатації літака, аеродинаміка, основи польоту, метеорологія
- Підготовка літака до польоту
- Політ на літаку
- Посадка на землю
- Вікове обмеження:з 16 рокiв
- Кількість учасників:1
- Максимальна вага учасника:до 120 кг
- Країна виробник судна:США
- Середня висота польоту:200 - 500 м
- Середня швидкість польоту:200 - 250 км/год
- Cезон польотів:на протязі року
- Графік польотів:пн - нд
- Місце проведення:м. Дніпро, Кам’янка
льотна придатність
технічний огляд
пілоти
суму оплати
терміну дії Сертифіката
- Стаж польотів – більше 30 років
- Наліт – більше 2 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на понад 10 типах літаків (в т. ч. K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)
- Стаж польотів – більше 17 років
- Наліт – більше 1 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на літаку ЯК-52 з фігурами вищого пілотажу
- У повітроплаванні з 1997 року
- Наліт годин – 3246 годин
- Перший майстер спорту України, неодноразовий чемпіон України
- Чинний чемпіон Грузії
- Виконав політ на тепловому аеростаті на висоті 5255 м без кисневого обладнання при перельоті через Альпи
- У повітроплаванні з 1993 року
- Наліт – 1 800 годин
- Заслужений повітроплавець України
- Член збірної України з 1996 року
- 8-кратний рекордсмен України
- Член Британського Королівського аероклубу
- Стаж польотів - понад 12 років
- Наліт – понад 1500 годин
- Інструктор по паратрайку
- Член Федерації парапланерного спорту України
- Стаж польотів – 8 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Рейтинг в парапланеризм – ParaPro5
- Виконав політ на відкриту дальність – 125 км
- Здійснив одноденний переліт через Високі Татри (80+ км)
соціальних мережах або на сайті
Безпека польоту гарантується досвідченістю Пілота і справністю літака. Все Пілоти мають діючу ліцензію, проходять планові медичні комісії. Всі літаки мають діючу льотну придатність і проходять планове технічне обслуговування. Учасник польоту повинен усвідомлювати, що даний вид розваги відноситься до екстремальних видів відпочинку, і беззастережне дотримання правил безпеки та рекомендацій Пілота - гарантує безпеку проведення польоту.
До оглядових спокійних польотів допускаються діти від 7 років при обов'язкової участі в польоті одного з батьків. Брати дітей на руки забороняється. Кожен пасажир повинен зайняти своє місце, пристебнутися ременями і одягнути навушники. В одиночних польотах можна взяти участь з 16 років, при обов'язковій присутності одного з батьків на аеродромі. В екстремальних польотах з виконанням фігур вищого пілотажу можна взяти участь з 18 років.
Стан здоров'я, вік та вага Учасника - є основними критеріями для можливості участі в польоті. З обмеженнями, пов'язаними зі здоров'ям, можна ознайомитися в Правилах за посиланням. Обмеження за віком і загальній вазі всіх Учасників зазначені в описі кожного літака.
Всі польоти проводяться в світлий час доби, в простих метеоумовах - відсутність рясних опадів, сильного вітру, ожеледі на злітній смузі. Рішення про можливість здійснення польоту, по погодних умовах, приймається Пілотом за кілька годин до вильоту. Перед виїздом на аеродром Учасник польоту набирає Пілота для підтвердження польоту через погодні умови. Самостійне вивчення погоди на сайтах Гісметео, Синоптик і аналогічних - підходить тільки для особистих потреб Учасника, так як метеозведення на аеродромі відрізняється від прогнозу погоди на загальнодоступних сервісах, і тільки Пілот володіє актуальною інформацією.
Рекомендований час варіюється від типу польоту. Для екстремальних польотів з виконанням фігур вищого пілотажу досить взяти 15-20 хвилин польоту. Для ознайомлювальних польотів з пілотуванням оптимальний час польоту 30-60 хвилин. Для екскурсійних польотів над пам'ятками час розраховується відповідно до маршруту польоту. Для майстер-класів або польотів на авіасимуляторі краще взяти від 60 хвилин, що дасть можливість отримати більше знань і досвіду.
Тривалість необхідно оговорювати завчасно, під час запису на політ. Графік польотів планується і подається заздалегідь, тому можливості продовжити політ на місці немає, так як Клієнти літають один за іншим. Записуватися на політ необхідно за 7 днів до бажаної дати.
Пілот проводить короткий інструктаж 5-10 хвилин безпосередньо перед польотом. Особливих навичок або знань мати не потрібно. Пілот повністю контролює весь політ - здійснює зліт, посадку і пілотування літака. А також дає Учаснику польоту можливість покерувати літаком, якщо даний тип судна це передбачає.
Пілотування літака Учасником передбачено при ознайомлювальних польотах в літаках, де є спарений штурвал - у Пілота, і у Пасажира. Рішення про можливість передачі управління літаком приймається Пілотом в небі, з огляду на погодні умови, фізичний і психологічний стан Учасника польоту, його навичок. Безпека польоту понад усе! Чітких часових рамок для самостійного керування літаком - немає. Політ це живе спілкування між Пілотом і Учасником польоту.
Рідко трапляються ситуації, коли ми не можемо реалізувати політ в бажану дату, з об'єктивних причин: нельотна погода, проведення планового ТО, продовження льотної придатності на судно, непередбачена поломка, НОТАМ (заборона на польоти від держорганів). Наші Менеджери завжди намагаються оперативно вирішити ситуацію, що склалася, і запропонувати Клієнту альтернативний варіант польоту на подібному судні, або можливість очікування з продовженням терміну дії Сертифіката.
Замовити політ на літаку можливо на сайті 24/7 або по телефону c ПН по ПТ з 9.00 до 18.00. При оформленні замовлення необхідно вибрати тип Сертифікату - Електронний сертифікат з online оплатою, який можна отримати протягом 5 хвилин на електронну пошту, або Подарунковий набір в коробці, з доставкою кур'єром по Києву або Новою поштою по Україні. Сертифікат підтверджує право його власника взяти участь в польоті, протягом 3 місяців з моменту покупки. Сертифікатом можна скористатися самому або піднести в подарунок.
Сертифікат на політ дійсний 3 місяці з моменту покупки. Дане обмеження пов'язано з нестабільністю економіки, коливаннями курсу валют, постійним зростанням цін на паливо - всі ці параметри безпосередньо впливають на вартість утримання судів і ціну польотів. Однак ми фіксуємо ціну польоту на 3 місяці, тому будь-які коливання не будуть стосуватися вже оплаченого польоту.
В такому випадку, необхідно звернутися в офіс, до закінчення терміну дії сертифіката, з проханням про продовження. Термін дії сертифікат можливо продовжити одноразово, на додаткових 3 місяці, за письмовою заявою зі згодою доплати, якщо ціна на політ за цей час змінится.
После прохождения теоретического курса обучения нужно ли проходить какие либо тесты, экзамены?
Рекомендуемое время полета от 15 минут или 60 минут, так и не поняла?
Добрый день, Елена! Мастер класс состоит из двух этапов: первый этап — теоретический курс, а второй — ознакомительный полет на самолете Грумман с инструктором. Теоритический курс позволит овладеть основами аэродинамики, метеорологии, воздушного права и общих знаний ВС. Длительность теории 1 час. После теории никакие тесты или экзамены сдавать не нужно. После теории Вы осуществите 60-ти минутный ознакомительный полёт на легком одномоторном самолете по руководством пилота.
Данный Мастер Класс не дает права полноценного самостоятельного полета, но приблизит к Вашей мечте - стать пилотом!