Політ на повітряній кулі серце в Дніпрі
Політ на повітряній кулі-серце в Дніпрі – це романтична подорож по безкрайніх повітряних просторах, під величезним пурпуровим куполом аеростата. Політ на повітряному серці – це чудовий варіант незвично провести час зі своєю коханою людиною. Така пригода принесе Вам найнеймовірніші емоції і враження. Ви будете парити між хмар, милуватися неймовірною красою пейзажів, що відкриваються перед Вашим поглядом і насолоджуватися п'янким почуттям легкості і свободи. Ви поринете в атмосферу любові і романтики, облямовану серпанком чарівництва – адже політ на повітряній кулі – дитяча мрія багатьох, яку тепер зовсім не складно втілити в реальність. Подарунковий сертифікат на політ на повітряній кулі-серце Дніпро – це чудовий варіант для подарунка коханій людині, молодятам на весілля і безліч інших важливих і романтичних подій
Програма польоту
- Прибуття на місце старту аеростата
- Підготовка аеростата до польоту
- Інструктаж перед польотом
- Політ на повітряній кулі тривалістю 60 хвилин у напрямку вітру
- Посадка на землю
- Церемонія посвяти в повітроплавці
- Пам'ятна грамота, шампанське
- Трансфер з місця посадки на базу на машині супроводу
Важливо!
- Політ на повітряній кулі повністю залежить від метеорологічних умов: хмарності, опадів, видимості, сили вітру і т. п. У день польоту за кілька годин до виїзду Клієнта на місце старту, пілот підтверджує можливість здійснення польоту через погодні умови. Однак бувають рідкісні випадки – навіть після прибуття Клієнта на місце старту, політ може бути скасований і перенесений з міркувань безпеки.
- Політ на повітряній кулі, в середньому, триває близько години, проте вся процедура (разом з підготовкою до польоту, інструктажем, складанням кулі і т. д.) займає приблизно 3-4 години.
- Влітку, на повітряних кулях, літають вранці з 5.00 до 8.00 до початку терміки (вертикальних потоків повітря), і ввечері з 19.00 до 21.00 після зникнення терміки. Восени і навесні ранкові польоти починаються трохи пізніше, з 8:00 години ранку, а вечірні – раніше, з 16:00. Взимку повітряні кулі літають протягом усього світлового дня.
- Повітряну кулю в польоті супроводжує автомобіль, з яким постійно підтримується радіозв'язок. Після польоту автомобіль доставляє пасажирів і повітряну кулю на базу.
- Під час підйому температура повітря знижується на 6,5 градуса на кілометр. Ваш політ буде протікати на висоті не більше 1 км. У зв'язку з цим, різниці температури Ви не відчуєте.
- Вікове обмеження:з 10 років
- Кількість учасників:2-3
- Максимальна вага учасника:до 190 кг на на 3-х пасажирів
- Країна виробник судна:Україна
- Середня висота польоту:300 - 800 м
- Середня швидкість польоту:10 - 30 км/год
- Cезон польотів:цілий рік
- Графік польотів:пн - нд
- Місце проведення:Дніпропетровська область

льотна придатність

технічний огляд

пілоти


суму оплати


терміну дії Сертифіката

- Стаж польотів – 45 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Харківського вищого військового авіаційного училища льотчиків
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Почесний інструктор України
- Досягнення – більше 25 000 посадок

- Стаж польотів – 38 років
- Наліт – 2300 годин
- Підполковник, заступник командира полку з льотної підготовки
- Рекород України – максимальна кількість посадок в різних аеродромах України протягом трьох днів (33 ЗПС, більше 3000 км)
- Літає на понад 10 типах літаків (Л-39, МіГ-21, Як-28, Су-24, Як-52, Зодіак, К-10, С-172, P-28, Bristel, WT-10, А-22 та ін.)

- Наліт – більше 6 300 годин
- Закінчив Харківське вище військове училище льотчиків
- Льотчик-випробувач 3 класу, льотчик-інструктор 1 класу
- Голова єдиної в Україні пілотажної групи, яка виконує вищий пілотаж на реактивних літаках Л-29
- Літає на понад 10 типах повітряних суден (Л-29, Л-39, Ан-74, Ан-28, Як-18т, Ан-2, Як-52, ХАЗ-30, По-2, Мі-2, Ак- 1-3 та ін.)

- Стаж польотів – 25 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Літає на понад 10 типах літаків (в т.ч K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Наліт на літаках – 4300 годин, на вертольотах – 3950 годин
- Закінчив Єйське ВВАУЛ ім. В. М.КОМАРОВА 1977 р. Військово-Повітряну Академію ім. Ю. Гагаріна в 1993р.
- Військовий льотчик 1 класу, полковник запасу
- Пілот-інструктор FA, TRA
- Літає на понад 20 типів літаків (Л-29, МіГ-15, Су-27, Ан-26, Ту-134, Іл-76, Як-52, Еvrostar, Аеропракт і ін.)
- І більше 10 типів вертольотів (Мі-2, Мі-8, АК1-3, Enstrom, R-22, R-44, Bell-47, SL-231, VV-2 та ін.)

- Стаж польотів – 35 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Армавірського вищого військового авіаційного Краснознаменного училища льотчиків
- FI / FE на SEP (L), SFI на FNPT-1
- Пілот-інструктор, FISEP (L)
- Майор запасу винищувальної авіації
- Літав на МіГ-25

- Стаж польотів – більше 30 років
- Наліт – більше 2 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на понад 10 типах літаків (в т. ч. K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Стаж польотів – більше 17 років
- Наліт – більше 1 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на літаку ЯК-52 з фігурами вищого пілотажу

- У повітроплаванні з 1997 року
- Наліт годин – 3246 годин
- Перший майстер спорту України, неодноразовий чемпіон України
- Чинний чемпіон Грузії
- Виконав політ на тепловому аеростаті на висоті 5255 м без кисневого обладнання при перельоті через Альпи

- У повітроплаванні з 1993 року
- Наліт – 1 800 годин
- Заслужений повітроплавець України
- Член збірної України з 1996 року
- 8-кратний рекордсмен України
- Член Британського Королівського аероклубу

- Стаж польотів - понад 12 років
- Наліт – понад 1500 годин
- Інструктор по паратрайку
- Член Федерації парапланерного спорту України

- Стаж польотів – 8 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Рейтинг в парапланеризм – ParaPro5
- Виконав політ на відкриту дальність – 125 км
- Здійснив одноденний переліт через Високі Татри (80+ км)






соціальних мережах або на сайті


Чи потрібен якийсь спеціальний одяг для цього польоту? Ще цікавить, чи можна з собою взяти цукерки і вино? Хочу зробити такий подарунок на день народження чоловіку)
Доброго дня, Оксано! Для польоту на повітряній кулі потрібен зручний одяг та взуття на низькій ході, щоб не обмежувати Вас у рухах. Спеціального одягу не потрібно. Розпивати алкогольні напої під час польоту заборонено. В програму польоту входить розпиття шампанського після приземлення повітряної кулі. Тому насолодитися келихом «міцного» та цукерками Ви зможете після польоту.
Спасибо организаторам за такое максимально романтичное место. Эти эмоции не передать словами. Ты летишь на высоте нескольких тысяч метров со своим любимым человеком и наблюдаешь за красотами города с высоты птицы. Этот день я не забуду никогда, кстати говоря, именно там мне мой уже муж сделал предложение руки и сердца. Я ощущала себя девушки из сказки! Тысячу раз могу сказать спасибо организаторам.
Сертификат на полет подарили родственники нам с женой на свадьбу, воспользовались мы им летом. Приехали на место, нам провели инструктаж, после которого и начался полет, честно говоря, поначалу было немножко страшно, все-таки высота внушительная, но потом, когда ты наблюдаешь с высоты всю красоту, а рядом стоит самый любимый человек... Это непередаваемо, одно из самых восхитительных и романтических событий) Передать те эмоции словами просто невозможно, нужно пробовать). Хотя, честно говоря, если бы это не был подарок, то вряд ли мы когда-то такое попробовали, ведь цена кусается, но оно того стоит. Если у Вас есть возможность, пробуйте.
Літали на повітряній кулі. Це був подарунок від дружини. Все чудово організовано, гарний сервіс. Залишились незабутні емоції. Дякую.
Здравствуйте! Как происходит трансфер после посадки? Приходится ждать транспорт или посадка осуществляется в специально отведённом месте? Есть риск испачкаться и если да, то какую одежду лучше надеть?
Добрый день, Александр! Воздушный шар летит по потокам ветра, точного маршрута полета нет. Во время полета за Вами будет следовать машина с радиосвязью с пилотом. После приземления Вас отвезут на точку старта воздушного шара. Во время подготовки к полету и во время полета, лучше всего одевать одежду, которая не сковывает движений, обувь должна быть удобной и на низком ходу. Риск испачкаться -есть. Поэтому рекомендуем Вам выбрать одежду более темную.
Летали с мужем на воздушном шаре «Сердце», очень романтично, эмоции не передать словами.
Полет на воздушном шаре в виде сердце – это самый романтический подарок. И самый запоминающий. Эмоции переполняют, адреналин зашкаливает! Чувства неописуемые! Это надо каждому почувствовать самому! Всем рекомендую хоть раз попробовать.
Летали в июле месяце. Сертификат подарили друзья. Приехали на площадку где то за час до полета, с нами провели инструктаж. И тогда стало страшно)))) Инструктор успокоил и мы полетели. Это была самая большая порция адреналина и впечатлений, которые я получила за последние лет пять. Муж был просто в восторге, сказал, что хочет себе такой и будет в нем жить) Полет, к сожалению, продлился около 40 минут, подкачала погода. Резко стало пасмурно, и поднялся ветер, но это никак не повлияло на наши впечатления. Весь полет от инструктажа до посвящения в воздухоплаватели заняла около трех часов. Хотим еще попробовать полет зимой, говорят что это намного красивее чем летом