Політ на планері Рівне
- Повна інформаційна підтримка
- Політ на зручну дату
- Замовлення сертифікату online 24/7
Для любителів яскравих вражень, мрійників, які прагнуть пригод – політ на планері в Рівному стане незабутнім моментом у житті. Зараз саме той час, коли збуваються найпотаємніші мрії про підкорення неба. Планер – це літальний апарат, який літає без мотора завдяки виключно по повітряним потокам. Піднімається на необхідну висоту за допомогою літака-буксирувальника, а далі самостійне планування. Ви зможете отримати насолоду від безкрайньої красою неосяжного неба. Наші досвідчені інструктори і пілоти зроблять ваш політ кращою пригодою. І неважливо, скільки разів до цього ви літали – політ планер в Рівному – ви запам'ятаєте надовго. Це унікальний за конструкцією літальний апарат, витончений і безшумний. Пориньте в цей небесний простір, отримаєте суміш адреналіну і позитиву!
Програма польоту
- Прибуття на аеродром
- Знайомство з пілотом
- Інструктаж перед польотом
- Буксирування планера
- Вільний політ на планері
- Посадка на землю
- Вікове обмеження:з 16 рокiв
- Кількість учасників:1
- Максимальна вага учасника:до 100 кг
- Країна виробник судна:Україна
- Середня висота польоту:200 - 300 м
- Середня швидкість польоту:100 - 120 км/год
- Cезон польотів:травень - жовтень
- Графік польотів:сб, нд
- Місце проведення:40 км від м. Рівне

льотна придатність

технічний огляд

пілоти


суму оплати


терміну дії Сертифіката

- Стаж польотів – 45 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Харківського вищого військового авіаційного училища льотчиків
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Почесний інструктор України
- Досягнення – більше 25 000 посадок

- Наліт – більше 6 300 годин
- Закінчив Харківське вище військове училище льотчиків
- Льотчик-випробувач 3 класу, льотчик-інструктор 1 класу
- Голова єдиної в Україні пілотажної групи, яка виконує вищий пілотаж на реактивних літаках Л-29
- Літає на понад 10 типах повітряних суден (Л-29, Л-39, Ан-74, Ан-28, Як-18т, Ан-2, Як-52, ХАЗ-30, По-2, Мі-2, Ак- 1-3 та ін.)

- Стаж польотів – 25 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Літає на понад 10 типах літаків (в т.ч K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Наліт на літаках – 4300 годин, на вертольотах – 3950 годин
- Закінчив Єйське ВВАУЛ ім. В. М.КОМАРОВА 1977 р. Військово-Повітряну Академію ім. Ю. Гагаріна в 1993р.
- Військовий льотчик 1 класу, полковник запасу
- Пілот-інструктор FA, TRA
- Літає на понад 20 типів літаків (Л-29, МіГ-15, Су-27, Ан-26, Ту-134, Іл-76, Як-52, Еvrostar, Аеропракт і ін.)
- І більше 10 типів вертольотів (Мі-2, Мі-8, АК1-3, Enstrom, R-22, R-44, Bell-47, SL-231, VV-2 та ін.)

- Стаж польотів – 35 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Армавірського вищого військового авіаційного Краснознаменного училища льотчиків
- FI / FE на SEP (L), SFI на FNPT-1
- Пілот-інструктор, FISEP (L)
- Майор запасу винищувальної авіації
- Літав на МіГ-25

- Стаж польотів – більше 30 років
- Наліт – більше 2 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на понад 10 типах літаків (в т. ч. K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Стаж польотів – більше 17 років
- Наліт – більше 1 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на літаку ЯК-52 з фігурами вищого пілотажу

- У повітроплаванні з 1997 року
- Наліт годин – 3246 годин
- Перший майстер спорту України, неодноразовий чемпіон України
- Чинний чемпіон Грузії
- Виконав політ на тепловому аеростаті на висоті 5255 м без кисневого обладнання при перельоті через Альпи

- У повітроплаванні з 1993 року
- Наліт – 1 800 годин
- Заслужений повітроплавець України
- Член збірної України з 1996 року
- 8-кратний рекордсмен України
- Член Британського Королівського аероклубу

- Стаж польотів - понад 12 років
- Наліт – понад 1500 годин
- Інструктор по паратрайку
- Член Федерації парапланерного спорту України

- Стаж польотів – 8 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Рейтинг в парапланеризм – ParaPro5
- Виконав політ на відкриту дальність – 125 км
- Здійснив одноденний переліт через Високі Татри (80+ км)






соціальних мережах або на сайті


Безпека польоту гарантується досвідченістю Пілота і справністю літака. Все Пілоти мають діючу ліцензію, проходять планові медичні комісії. Всі літаки мають діючу льотну придатність і проходять планове технічне обслуговування. Учасник польоту повинен усвідомлювати, що даний вид розваги відноситься до екстремальних видів відпочинку, і беззастережне дотримання правил безпеки та рекомендацій Пілота - гарантує безпеку проведення польоту.
До оглядових спокійних польотів допускаються діти від 7 років при обов'язкової участі в польоті одного з батьків. Брати дітей на руки забороняється. Кожен пасажир повинен зайняти своє місце, пристебнутися ременями і одягнути навушники. В одиночних польотах можна взяти участь з 16 років, при обов'язковій присутності одного з батьків на аеродромі. В екстремальних польотах з виконанням фігур вищого пілотажу можна взяти участь з 18 років.
Стан здоров'я, вік та вага Учасника - є основними критеріями для можливості участі в польоті. З обмеженнями, пов'язаними зі здоров'ям, можна ознайомитися в Правилах за посиланням. Обмеження за віком і загальній вазі всіх Учасників зазначені в описі кожного літака.
Всі польоти проводяться в світлий час доби, в простих метеоумовах - відсутність рясних опадів, сильного вітру, ожеледі на злітній смузі. Рішення про можливість здійснення польоту, по погодних умовах, приймається Пілотом за кілька годин до вильоту. Перед виїздом на аеродром Учасник польоту набирає Пілота для підтвердження польоту через погодні умови. Самостійне вивчення погоди на сайтах Гісметео, Синоптик і аналогічних - підходить тільки для особистих потреб Учасника, так як метеозведення на аеродромі відрізняється від прогнозу погоди на загальнодоступних сервісах, і тільки Пілот володіє актуальною інформацією.
Рекомендований час варіюється від типу польоту. Для екстремальних польотів з виконанням фігур вищого пілотажу досить взяти 15-20 хвилин польоту. Для ознайомлювальних польотів з пілотуванням оптимальний час польоту 30-60 хвилин. Для екскурсійних польотів над пам'ятками час розраховується відповідно до маршруту польоту. Для майстер-класів або польотів на авіасимуляторі краще взяти від 60 хвилин, що дасть можливість отримати більше знань і досвіду.
Тривалість необхідно оговорювати завчасно, під час запису на політ. Графік польотів планується і подається заздалегідь, тому можливості продовжити політ на місці немає, так як Клієнти літають один за іншим. Записуватися на політ необхідно за 7 днів до бажаної дати.
Пілот проводить короткий інструктаж 5-10 хвилин безпосередньо перед польотом. Особливих навичок або знань мати не потрібно. Пілот повністю контролює весь політ - здійснює зліт, посадку і пілотування літака. А також дає Учаснику польоту можливість покерувати літаком, якщо даний тип судна це передбачає.
Пілотування літака Учасником передбачено при ознайомлювальних польотах в літаках, де є спарений штурвал - у Пілота, і у Пасажира. Рішення про можливість передачі управління літаком приймається Пілотом в небі, з огляду на погодні умови, фізичний і психологічний стан Учасника польоту, його навичок. Безпека польоту понад усе! Чітких часових рамок для самостійного керування літаком - немає. Політ це живе спілкування між Пілотом і Учасником польоту.
Рідко трапляються ситуації, коли ми не можемо реалізувати політ в бажану дату, з об'єктивних причин: нельотна погода, проведення планового ТО, продовження льотної придатності на судно, непередбачена поломка, НОТАМ (заборона на польоти від держорганів). Наші Менеджери завжди намагаються оперативно вирішити ситуацію, що склалася, і запропонувати Клієнту альтернативний варіант польоту на подібному судні, або можливість очікування з продовженням терміну дії Сертифіката.
Замовити політ на літаку можливо на сайті 24/7 або по телефону c ПН по ПТ з 9.00 до 18.00. При оформленні замовлення необхідно вибрати тип Сертифікату - Електронний сертифікат з online оплатою, який можна отримати протягом 5 хвилин на електронну пошту, або Подарунковий набір в коробці, з доставкою кур'єром по Києву або Новою поштою по Україні. Сертифікат підтверджує право його власника взяти участь в польоті, протягом 3 місяців з моменту покупки. Сертифікатом можна скористатися самому або піднести в подарунок.
Сертифікат на політ дійсний 3 місяці з моменту покупки. Дане обмеження пов'язано з нестабільністю економіки, коливаннями курсу валют, постійним зростанням цін на паливо - всі ці параметри безпосередньо впливають на вартість утримання судів і ціну польотів. Однак ми фіксуємо ціну польоту на 3 місяці, тому будь-які коливання не будуть стосуватися вже оплаченого польоту.
В такому випадку, необхідно звернутися в офіс, до закінчення терміну дії сертифіката, з проханням про продовження. Термін дії сертифікат можливо продовжити одноразово, на додаткових 3 місяці, за письмовою заявою зі згодою доплати, якщо ціна на політ за цей час змінится.
Так как пассажир один на планере, возможен ли парный полет, групповой иначе? Просто мы с братом хотим вместе получить ощущения от подобного полета на безмоторном аппарате. Тем более ему всего 17 лет. Хочу держать под контролем.
Добрый день! Планер рассчитан на одного участника +пилот. В таком случаем, можем Вам предложить 2 полета по очереди. К полету на планере допускаются с 16 лет и все полеты выполняются под руководством опытного пилота.
Завжди мріяла політати на планері, і нарешті-то я зроблю це. Скажіть будь ласка, чи зможу я сама спробувати керувати ним? І скільки становить тривалість одного польоту? Дякую!
Доброго дня! Тривалість польоту залежить від Ваших побажань, мінімально це -10 хвилин, можна придбати більше. Керування будь-яким повітряним судном здійснюється пілотом, можливості спробувати керування планером не має, так як Ви сидите позаду пілота. Але у Вас буде чуда нагода насолоджуватися краєвидами. Для оформлення замовлення і більш детальної консультації зв’яжіться з нашими менеджерами в телефонному режимі.
А есть какие-либо противопоказания по здоровью? Может не разрешается летать тем, у кого проблемы с сердцем? И есть ли максимально разрешенный возраст? Просто хочу подарок сделать такой необычный маме и не знаю можно ли ей.
Здравствуйте! Да, есть ряд ограничений к полетам по состоянию здоровья. А именно: заболевания сердечно-сосудистой системы (врожденные или приобретенные пороки сердца, сердечная недостаточность), заболевания или повреждение опорно-двигательной системы (серьезные травмы позвоночника, травмы ног, костей таза), заболевания дыхательной системы. Если есть проблемы с сердцем, очень важно проконсультироваться с лечащим врачом, так как полет на самолете - это экстремальный вид отдыха и есть определенные нагрузки на организм.
Перш за все хочу сказати спасибі за доступну інформацію на сайті, що дуже важливо при виборі подарунка. Враження після польоту неймовірні. Я думаю, що кожному потрібно відчути ці емоції хоча б один раз в житті. Адже політ на планері – це наче політ пташки. Рекомендую.
Насколько реально полетать в будний? Возможна оплата на аэродроме банковской картой?
Добрый день, возможность полета в будний день есть от 30 минут по согласованию, оплата полная перед полетом, так как на аэродроме бухгалтера нет, а пилот финансовой ответственности не несет. Для более детальной консультации наберите наших менеджеров.