Політ на літаку навколо Рівного
А Вам хотілося хоча б хоч раз подивитися на рідне місто з висоти пташиного польоту? Побачити на власні очі всю красу природи і погрітися в променях сонця, пролітаючи повз хмари? Якщо всередині жевріє жага пригод, саме час влаштувати для себе політ над містом. Не забудьте прихопити з собою в політ над Рівне компанію приятелів, друзів або рідних. З ними купа емоцій під час пригоди подвоїться і навіть потроїться, адже так приємно ділитися позитивними емоціями. Ну що, Вам вже не терпиться почати свій політ навколо Рівного? Тоді трохи почекайте, поки ми зробимо свою роботу і вирішимо всі організаційні питання, пов'язані з польотом. Вам залишиться тільки прибути на місце старту і в повній мірі насолодитися своїм польотом, отримавши чималу порцію адреналіну, приправленого радістю і захопленням.
Програма польоту
- Прибуття на аеродром
- Знайомство з пілотом
- Інструктаж перед польотом
- Політ на літаку Socata навколо міста Рівне тривалістю 60 хвилин
- Пілотування літака під керівництвом пілота
- Посадка на землю
- Вікове обмеження:з 16 рокiв
- Кількість учасників:1-3
- Максимальна вага учасника:200 кг на 3 люд
- Країна виробник судна:Франція
- Середня висота польоту:200 - 400 м
- Середня швидкість польоту:100-150 км/год
- Cезон польотів:цілій рік
- Графік польотів:ср - нд
- Місце проведення:Рівне

льотна придатність

технічний огляд

пілоти


суму оплати


терміну дії Сертифіката

- Стаж польотів – 45 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Харківського вищого військового авіаційного училища льотчиків
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Почесний інструктор України
- Досягнення – більше 25 000 посадок

- Наліт – більше 6 300 годин
- Закінчив Харківське вище військове училище льотчиків
- Льотчик-випробувач 3 класу, льотчик-інструктор 1 класу
- Голова єдиної в Україні пілотажної групи, яка виконує вищий пілотаж на реактивних літаках Л-29
- Літає на понад 10 типах повітряних суден (Л-29, Л-39, Ан-74, Ан-28, Як-18т, Ан-2, Як-52, ХАЗ-30, По-2, Мі-2, Ак- 1-3 та ін.)

- Стаж польотів – 25 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Літає на понад 10 типах літаків (в т.ч K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Наліт на літаках – 4300 годин, на вертольотах – 3950 годин
- Закінчив Єйське ВВАУЛ ім. В. М.КОМАРОВА 1977 р. Військово-Повітряну Академію ім. Ю. Гагаріна в 1993р.
- Військовий льотчик 1 класу, полковник запасу
- Пілот-інструктор FA, TRA
- Літає на понад 20 типів літаків (Л-29, МіГ-15, Су-27, Ан-26, Ту-134, Іл-76, Як-52, Еvrostar, Аеропракт і ін.)
- І більше 10 типів вертольотів (Мі-2, Мі-8, АК1-3, Enstrom, R-22, R-44, Bell-47, SL-231, VV-2 та ін.)

- Стаж польотів – 35 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Армавірського вищого військового авіаційного Краснознаменного училища льотчиків
- FI / FE на SEP (L), SFI на FNPT-1
- Пілот-інструктор, FISEP (L)
- Майор запасу винищувальної авіації
- Літав на МіГ-25

- Стаж польотів – більше 30 років
- Наліт – більше 2 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на понад 10 типах літаків (в т. ч. K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Стаж польотів – більше 17 років
- Наліт – більше 1 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на літаку ЯК-52 з фігурами вищого пілотажу

- У повітроплаванні з 1997 року
- Наліт годин – 3246 годин
- Перший майстер спорту України, неодноразовий чемпіон України
- Чинний чемпіон Грузії
- Виконав політ на тепловому аеростаті на висоті 5255 м без кисневого обладнання при перельоті через Альпи

- У повітроплаванні з 1993 року
- Наліт – 1 800 годин
- Заслужений повітроплавець України
- Член збірної України з 1996 року
- 8-кратний рекордсмен України
- Член Британського Королівського аероклубу

- Стаж польотів - понад 12 років
- Наліт – понад 1500 годин
- Інструктор по паратрайку
- Член Федерації парапланерного спорту України

- Стаж польотів – 8 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Рейтинг в парапланеризм – ParaPro5
- Виконав політ на відкриту дальність – 125 км
- Здійснив одноденний переліт через Високі Татри (80+ км)






соціальних мережах або на сайті


Безпека польоту гарантується досвідченістю Пілота і справністю літака. Все Пілоти мають діючу ліцензію, проходять планові медичні комісії. Всі літаки мають діючу льотну придатність і проходять планове технічне обслуговування. Учасник польоту повинен усвідомлювати, що даний вид розваги відноситься до екстремальних видів відпочинку, і беззастережне дотримання правил безпеки та рекомендацій Пілота - гарантує безпеку проведення польоту.
До оглядових спокійних польотів допускаються діти від 7 років при обов'язкової участі в польоті одного з батьків. Брати дітей на руки забороняється. Кожен пасажир повинен зайняти своє місце, пристебнутися ременями і одягнути навушники. В одиночних польотах можна взяти участь з 16 років, при обов'язковій присутності одного з батьків на аеродромі. В екстремальних польотах з виконанням фігур вищого пілотажу можна взяти участь з 18 років.
Стан здоров'я, вік та вага Учасника - є основними критеріями для можливості участі в польоті. З обмеженнями, пов'язаними зі здоров'ям, можна ознайомитися в Правилах за посиланням. Обмеження за віком і загальній вазі всіх Учасників зазначені в описі кожного літака.
Всі польоти проводяться в світлий час доби, в простих метеоумовах - відсутність рясних опадів, сильного вітру, ожеледі на злітній смузі. Рішення про можливість здійснення польоту, по погодних умовах, приймається Пілотом за кілька годин до вильоту. Перед виїздом на аеродром Учасник польоту набирає Пілота для підтвердження польоту через погодні умови. Самостійне вивчення погоди на сайтах Гісметео, Синоптик і аналогічних - підходить тільки для особистих потреб Учасника, так як метеозведення на аеродромі відрізняється від прогнозу погоди на загальнодоступних сервісах, і тільки Пілот володіє актуальною інформацією.
Рекомендований час варіюється від типу польоту. Для екстремальних польотів з виконанням фігур вищого пілотажу досить взяти 15-20 хвилин польоту. Для ознайомлювальних польотів з пілотуванням оптимальний час польоту 30-60 хвилин. Для екскурсійних польотів над пам'ятками час розраховується відповідно до маршруту польоту. Для майстер-класів або польотів на авіасимуляторі краще взяти від 60 хвилин, що дасть можливість отримати більше знань і досвіду.
Тривалість необхідно оговорювати завчасно, під час запису на політ. Графік польотів планується і подається заздалегідь, тому можливості продовжити політ на місці немає, так як Клієнти літають один за іншим. Записуватися на політ необхідно за 7 днів до бажаної дати.
Пілот проводить короткий інструктаж 5-10 хвилин безпосередньо перед польотом. Особливих навичок або знань мати не потрібно. Пілот повністю контролює весь політ - здійснює зліт, посадку і пілотування літака. А також дає Учаснику польоту можливість покерувати літаком, якщо даний тип судна це передбачає.
Пілотування літака Учасником передбачено при ознайомлювальних польотах в літаках, де є спарений штурвал - у Пілота, і у Пасажира. Рішення про можливість передачі управління літаком приймається Пілотом в небі, з огляду на погодні умови, фізичний і психологічний стан Учасника польоту, його навичок. Безпека польоту понад усе! Чітких часових рамок для самостійного керування літаком - немає. Політ це живе спілкування між Пілотом і Учасником польоту.
Рідко трапляються ситуації, коли ми не можемо реалізувати політ в бажану дату, з об'єктивних причин: нельотна погода, проведення планового ТО, продовження льотної придатності на судно, непередбачена поломка, НОТАМ (заборона на польоти від держорганів). Наші Менеджери завжди намагаються оперативно вирішити ситуацію, що склалася, і запропонувати Клієнту альтернативний варіант польоту на подібному судні, або можливість очікування з продовженням терміну дії Сертифіката.
Замовити політ на літаку можливо на сайті 24/7 або по телефону c ПН по ПТ з 9.00 до 18.00. При оформленні замовлення необхідно вибрати тип Сертифікату - Електронний сертифікат з online оплатою, який можна отримати протягом 5 хвилин на електронну пошту, або Подарунковий набір в коробці, з доставкою кур'єром по Києву або Новою поштою по Україні. Сертифікат підтверджує право його власника взяти участь в польоті, протягом 3 місяців з моменту покупки. Сертифікатом можна скористатися самому або піднести в подарунок.
Сертифікат на політ дійсний 3 місяці з моменту покупки. Дане обмеження пов'язано з нестабільністю економіки, коливаннями курсу валют, постійним зростанням цін на паливо - всі ці параметри безпосередньо впливають на вартість утримання судів і ціну польотів. Однак ми фіксуємо ціну польоту на 3 місяці, тому будь-які коливання не будуть стосуватися вже оплаченого польоту.
В такому випадку, необхідно звернутися в офіс, до закінчення терміну дії сертифіката, з проханням про продовження. Термін дії сертифікат можливо продовжити одноразово, на додаткових 3 місяці, за письмовою заявою зі згодою доплати, якщо ціна на політ за цей час змінится.
Добрый день! Интересует полет в Ровном.
Можно ли сейчас купить сертификат, а полетать весной?
Стоимость указана за человека?
Добрый день, Владимир.
Стоимость указана за борт. Данная модель самолета рассчитана до 3-х пассажиров + пилот. Важно чтобы вес на 1-го участника не превышал 100 кг.
Это судно сезонное. Ориентировочно старт полетов с апреля месяца. На данный момент продажа сертификатов закрыта т.к. самолет не летает.
Зацікавила ця послуга. Хочемо замовити на найближчі вихідні дні. Чи є якісь рекомендації з вашого боку з приводу приготування до такого польоту, щоб все пройшло ідеально?
Доброго дня, Валерій! Особливої підготовки чи навичок для здійснення польоту не потрібно. Перед початком самого польоту Ви будете проходити інструктаж, він триває в середньому 5-10 хвилин. Все управління виконує досвідчений Пілот. Вже безпосередньо в повітрі на деяких суднах можливо самому спробувати покерувати, в таких суднах передбачений спарений штурвал, тому всі дії будуть контролюватися Пілотом.
Вау! Самолет очень быстро разгоняется, набирает высоту. Буквально 5 секунд и ты уже в небе! Это мое первое впечатление!
Полет длится час - это большой плюс. Считаю, что короче делать смысла нет.
Классно, что можно выбрать время и дату полета и перенести по желанию. Мы летали с другом, было классно, и он, и я очень довольны. Вообще не было ни одной минуты ни страха, ни сомнений - а стоит ли вообще лететь? Сразу по прибытии на аэродром тебя прям охватывает драйв и заражаешься веселым настроением сотрудников базы и уже предвкушаешь полет!
Хочу зробити подарунок своєму коханому на день народження-політ на літаку. Підкажіть будь-ласка влітку, за умови гарної погоди, до якої години ввечері є сенс літати? Так щоб вид гарний на місто був. Дякую!
Доброго дня, Ольга! Польоти здійснюються по світовому дню. Орієнтовний старт польотів з 9:00 ранку і останнє приземлення літака має бути за пів години до заходу сонця. Спираючись на досвід наших клієнтів, ми б Вам рекомендували планувати політ в першій половині дня, краще ранок. Це пов’язано з тим, що влітку повітря в першій половині дня не сильно прогріте і політ буде проходити в більш комфортній атмосфері. Для більш детальної консультації та оформлення замовлення зв’яжіться з нашими менеджерами в телефонному режимі.
Рідні зробили мені на ювілей приємний сюрприз. Давно знали, що є мрія політати на літаку. І ось це здійснилося, і бонус – зміг, хоч не довгий час управляти літаком під керівництвом пілота. Відчуття - величезного захоплення, дуже класно і головне все підготовлено на совість, дбають не тільки про враження, але і про безпеку.
Возможна ли оплата через карточку
Здравствуйте.
Да, оплата возможна на карту приватБ.