Політ на літаку Piper Дніпро
- Повна інформаційна підтримка
- Політ на зручну дату
- Замовлення сертифікату online 24/7
Політ на літаку Пайпер в Дніпрі - це справжня захмарна пригода. Ви опинитеся вище хмар, далеко від щоденної суєти, а навколо Вас - лише безкрайнє небо і повітряні хмари. Політ на літаку Piper Дніпро - відмінна розвага для тих, хто приходить в захват від всього екстремального і незвичайного, для тих, хто дивиться вгору, чуючи звук пролітаючого літака, для тих, хто в дитинстві мріяв стати пілотом, але залишив це лише мрією. Це круїзний літак з максимальною дальністю 1500 км і швидкістю 250-270 км / год. Літак Пайпер Дніпро розрахований на 4-х: пілота і 3-х пасажирів. Одному з пасажирів запропонують місце другого пілота, і нададуть можливість випробувати свої сили в управлінні залізного птаха. Заводиться двигун, злітна смуга і ось Ви парите в хмарах, а в салоні Hi Fi музичний супровід в навушниках Bose і Sennheiser. Десь внизу видніються чудові пейзажі, які видно лише з висоти пташиного польоту. Трохи адреналіну, маса яскравих, незабутніх емоцій - це все Вам подарує політ на літаку Пайпер навколо Дніпра. Зазнавши всю красу польоту на собі, Ви гарантовано закохаєтесь в небо!
Програма польоту
- Прибуття на аеродром
- Знайомство з пілотом
- Інструктаж перед польотом
- Політ на літаку Piper
- Пілотування літака під керівництвом пілота
- Посадка на землю
- Вікове обмеження:з 7 рокiв
- Кількість учасників:1-3
- Максимальна вага учасника:250 на троьх
- Країна виробник судна:США
- Середня висота польоту:300 - 700 м
- Середня швидкість польоту:250 - 270 км/год
- Cезон польотів:на протязі року
- Графік польотів:пн - нд
- Місце проведення:м. Дніпро, Кам’янка
льотна придатність
технічний огляд
пілоти
суму оплати
терміну дії Сертифіката
- Стаж польотів – більше 30 років
- Наліт – більше 2 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на понад 10 типах літаків (в т. ч. K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)
- Стаж польотів – більше 17 років
- Наліт – більше 1 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на літаку ЯК-52 з фігурами вищого пілотажу
- У повітроплаванні з 1997 року
- Наліт годин – 3246 годин
- Перший майстер спорту України, неодноразовий чемпіон України
- Чинний чемпіон Грузії
- Виконав політ на тепловому аеростаті на висоті 5255 м без кисневого обладнання при перельоті через Альпи
- У повітроплаванні з 1993 року
- Наліт – 1 800 годин
- Заслужений повітроплавець України
- Член збірної України з 1996 року
- 8-кратний рекордсмен України
- Член Британського Королівського аероклубу
- Стаж польотів - понад 12 років
- Наліт – понад 1500 годин
- Інструктор по паратрайку
- Член Федерації парапланерного спорту України
- Стаж польотів – 8 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Рейтинг в парапланеризм – ParaPro5
- Виконав політ на відкриту дальність – 125 км
- Здійснив одноденний переліт через Високі Татри (80+ км)
соціальних мережах або на сайті
Безпека польоту гарантується досвідченістю Пілота і справністю літака. Все Пілоти мають діючу ліцензію, проходять планові медичні комісії. Всі літаки мають діючу льотну придатність і проходять планове технічне обслуговування. Учасник польоту повинен усвідомлювати, що даний вид розваги відноситься до екстремальних видів відпочинку, і беззастережне дотримання правил безпеки та рекомендацій Пілота - гарантує безпеку проведення польоту.
До оглядових спокійних польотів допускаються діти від 7 років при обов'язкової участі в польоті одного з батьків. Брати дітей на руки забороняється. Кожен пасажир повинен зайняти своє місце, пристебнутися ременями і одягнути навушники. В одиночних польотах можна взяти участь з 16 років, при обов'язковій присутності одного з батьків на аеродромі. В екстремальних польотах з виконанням фігур вищого пілотажу можна взяти участь з 18 років.
Стан здоров'я, вік та вага Учасника - є основними критеріями для можливості участі в польоті. З обмеженнями, пов'язаними зі здоров'ям, можна ознайомитися в Правилах за посиланням. Обмеження за віком і загальній вазі всіх Учасників зазначені в описі кожного літака.
Всі польоти проводяться в світлий час доби, в простих метеоумовах - відсутність рясних опадів, сильного вітру, ожеледі на злітній смузі. Рішення про можливість здійснення польоту, по погодних умовах, приймається Пілотом за кілька годин до вильоту. Перед виїздом на аеродром Учасник польоту набирає Пілота для підтвердження польоту через погодні умови. Самостійне вивчення погоди на сайтах Гісметео, Синоптик і аналогічних - підходить тільки для особистих потреб Учасника, так як метеозведення на аеродромі відрізняється від прогнозу погоди на загальнодоступних сервісах, і тільки Пілот володіє актуальною інформацією.
Рекомендований час варіюється від типу польоту. Для екстремальних польотів з виконанням фігур вищого пілотажу досить взяти 15-20 хвилин польоту. Для ознайомлювальних польотів з пілотуванням оптимальний час польоту 30-60 хвилин. Для екскурсійних польотів над пам'ятками час розраховується відповідно до маршруту польоту. Для майстер-класів або польотів на авіасимуляторі краще взяти від 60 хвилин, що дасть можливість отримати більше знань і досвіду.
Тривалість необхідно оговорювати завчасно, під час запису на політ. Графік польотів планується і подається заздалегідь, тому можливості продовжити політ на місці немає, так як Клієнти літають один за іншим. Записуватися на політ необхідно за 7 днів до бажаної дати.
Пілот проводить короткий інструктаж 5-10 хвилин безпосередньо перед польотом. Особливих навичок або знань мати не потрібно. Пілот повністю контролює весь політ - здійснює зліт, посадку і пілотування літака. А також дає Учаснику польоту можливість покерувати літаком, якщо даний тип судна це передбачає.
Пілотування літака Учасником передбачено при ознайомлювальних польотах в літаках, де є спарений штурвал - у Пілота, і у Пасажира. Рішення про можливість передачі управління літаком приймається Пілотом в небі, з огляду на погодні умови, фізичний і психологічний стан Учасника польоту, його навичок. Безпека польоту понад усе! Чітких часових рамок для самостійного керування літаком - немає. Політ це живе спілкування між Пілотом і Учасником польоту.
Рідко трапляються ситуації, коли ми не можемо реалізувати політ в бажану дату, з об'єктивних причин: нельотна погода, проведення планового ТО, продовження льотної придатності на судно, непередбачена поломка, НОТАМ (заборона на польоти від держорганів). Наші Менеджери завжди намагаються оперативно вирішити ситуацію, що склалася, і запропонувати Клієнту альтернативний варіант польоту на подібному судні, або можливість очікування з продовженням терміну дії Сертифіката.
Замовити політ на літаку можливо на сайті 24/7 або по телефону c ПН по ПТ з 9.00 до 18.00. При оформленні замовлення необхідно вибрати тип Сертифікату - Електронний сертифікат з online оплатою, який можна отримати протягом 5 хвилин на електронну пошту, або Подарунковий набір в коробці, з доставкою кур'єром по Києву або Новою поштою по Україні. Сертифікат підтверджує право його власника взяти участь в польоті, протягом 3 місяців з моменту покупки. Сертифікатом можна скористатися самому або піднести в подарунок.
Сертифікат на політ дійсний 3 місяці з моменту покупки. Дане обмеження пов'язано з нестабільністю економіки, коливаннями курсу валют, постійним зростанням цін на паливо - всі ці параметри безпосередньо впливають на вартість утримання судів і ціну польотів. Однак ми фіксуємо ціну польоту на 3 місяці, тому будь-які коливання не будуть стосуватися вже оплаченого польоту.
В такому випадку, необхідно звернутися в офіс, до закінчення терміну дії сертифіката, з проханням про продовження. Термін дії сертифікат можливо продовжити одноразово, на додаткових 3 місяці, за письмовою заявою зі згодою доплати, якщо ціна на політ за цей час змінится.
Если полет уже оплачен, но погода оказалась неблагоприятная на то время, на какой договорились. Может ли быть так, что полет сдвинется просто на пару часов, когда погода поменяется?
Добрый день! Окончательное подтверждение по погоде делает пилот в день полета. Перенос может быть разный - если пилот видит, что со временим погода улучшится, то просто переносит на пару часов вперед, если график позволяет. В ином случае, полет переносится на другой ближайший день, который Вам удобен.
Коммуникабельный пилот, комфортабельный самолёт,хороший сервис, очень понравилось,РЕКОМЕНДУЮ.
Летал сегодня с Вадимом, отличный самолёт, отличный пилот, шикарные эмоции, советую) Всем советую!)
Здравствуйте! Друг предложил заказать полет. На сайте мы увидели интересное предложение: во время полета можно сесть за штурвал. Созрел вопрос: нам обоим предоставиться такая возможность? Или только один из нас сможет побывать в роли пилота?
Добрый день, Дмитрий! Возможность пилотирования самолета под руководством пилота есть, но окончательное решение пилот принимает в небе. Есть несколько факторов которые на это влияют: погодные условия, эмоциональное состояние участника и т.д. Попробовать пилотирование самолета может только один пассажир, который сидит рядом возле пилота. Возможности поменяться местами во время полета, к сожалению, нет.
Самолет Piper. Томительное ожидание взлета. И вот - полет, над бескрайним Днепром! И тут наш пилот начинает танцевать самолетом! Я не знаю, как передать чувства, когда самолет переворачивается в разных плоскостях, когда земля проносится сверху, сбоку, несется навстречу! Начинаешь понимать, почему летчики так любят это ощущение полной свободы владения машиной как собственным телом. Спасибо огромное пилоту Вадиму, за очень яркий и запоминающийся полет. Все было очень круто!
Высший пилотаж: летать при сильном земном притяжении. Спасибо большое пилоту за подаренные эмоции. Просто восторг!!!!
Дороже чем у других..но,это несомненно того стоит👌 Очень красивый, ухоженный самолетик, порадовала музыка в салоне!) Сыну стало плохо во время полёта..пилот сразу среагировал- дал водичку и спец.пакетик.(он не пригодился😅) Я не пожалела, что выбрала Вас) Рекомендую 👍
Хочу выразить благодарность пилоту.! Жена подарила сертификат на день рождения. Уже был опыт полёта на маленьких самолетах. В этот раз мне очень понравилось.есть с чем сравнить.!
Спасибо большое за полёт! Не знал на сколько красиво выглядит наш город с высоты. Полёт был над самыми красивыми местами. Новоселовка, Песчанка, Орловщина. Над реками Днепр и Самара. Очень красиво. Всем рекомендую. Самолет ухоженный , ,классная музыка 👍👍👍
Это был супер крутой полёт!!! Сначала было очень волнительно, немного был ветряный день.но когда мы плавно поднялись в небо, все прошло) Я даже на 5 минут почувствовала себя пилотом, когда мне дали порулить штурвал!!! Не передать словами!!!просто буря емоций! Огромное спасибо 😊
Велике дякую, пілоту Вадиму!) Це неймовірні емоції, які ми отримали всією сім’єю) Ви професіонал своєї справи. Отримали можливість побачити своє місто з висоти пташиного польоту) Обов’язково будемо рекомендувати Вас!)
Если вы любите небо, полёты и захватывающие эмоции, - вам сюда. Полет - чистый восторг! Не описать словами, как круто с высоты смотреть на знакомые пейзажи. Ребят, летайте сами, дарите полёты своим близким. Оно того несомненно стоит!
Чистий та комфортний салон. Пілот знає свою справу. Організація на вищому рівні. Дякуємо за незвичне проведення часу!
5+++
Очень круто! Самолёт супер. Кто понимает в технике и навигации оценит. Рекомендую
Самоль крутой, столько приборов. Автопилот. Наушники Bose. Все понравилось. Рекомендую!!!
А самолет взлетает и приземляется в одном и том же месте?
Добрый день! Да, взлет и посадка происходит в одной локации - Каменка
Очень круто! Самолёт супер. Кто понимает в технике и навигации оценит. Рекомендую
Спасибо за чудесный полёт Кам'янка ! Нам очень понравилось ) самолёт Piper чистый и комфортный спасибо пилоту )
Дякую Вам! Це було супер. Чоловік залишився задоволений подарунком! Класний пілот, крутий літак! Здивувала музика в навушниках) Прекрасні види на улюблене місто!
Просто в восторге! Эмоции переполняют! Чистый ,ухоженный самолёт. Отличный Вариант подарка! Всем рекомендую!!!
То есть здесь есть возможность самостоятельного управления самолетом? Если человек будет сидеть возле пилота, то пилот даст ему управлять под его надзором? Инструкции по управлению осуществляются до или после того, как мы сядем на борт?
Добрый день! Перед полетом у Вас идет краткий инструктаж. Возможность пилотирования есть у пассажира, который сидит рядом возле пилота. Но окончательное решение пилот принимает в небе. Пилот смотрит на погодные условия и на эмоциональное состояния пассажира. По возможности практически все наши клиенты пилотируют под руководством пилота.
Здравствуйте! Случайно наткнулась на вашу страницу и стало очень интересно, захотелось полетать с вами. Скажите, пожалуйста, как вообще происходит полёт? На какой высоте будем летать? И сколько по времени длится полёт?
Добрый день! Высота полета 500-600 метров. Минимальное время полета от 15 минут, но при желании длительность может быть больше. Бронирование полета происходить за неделю до желаемой даты и проводится на аеродром в Каменке. Полеты могут быть запланированы как в будние дни, так и выходные.
Чесно скажу, спочатку особливих емоцій не відчував. Не раз літав на пасажирських літаках. Але, захоплення з'явився вже під час зльоту, відчуття на місці другого пілота виявилися зовсім іншими. А після нетривалого польоту і огляду околиць, мені запропонували ще й керування літаком. На землі, звичайно проводили інструктаж, але що до цього дійде, я і не думав. Ось тут відчуття виявилися зовсім не схожі на інші, описати це не можливо. Якщо буде така можливість, раджу всім спробувати по керувати літаком !