Майстер клас: Пілот літака Харків
Давно хотіли відчути неймовірний приплив адреналіну? Випробувати на собі зліт, від якого захоплює дух, влада над небом, взявши в руки штурвал? А як на рахунок того, щоб провести день в льотній школі? Ви проживете день курсанта льотної школи, а це вкрай захоплююче. Вас чекає 4-х годинна програма, що включає в себе теорію: досвідчені пілоти розкажуть вам основи аеродинаміки, навігації, а інженер з технічного обслуговування розповість Вам про устрій літака. Далі Вас очікує відпрацювання навичок пілотування на авіа-тренажері, а фіналом дня в льотній школі стане цікавий політ на комфортабельному літаку Diamond DA40 з можливістю управління! Ви зможете повноцінно відчути, що значить керувати літаком. Для Вас відкриються захоплюючі дух пейзажі пагорбів, річок, луків і полів. Подарунковий сертифікат «Пілот літака» - це чудовий варіант для подарунка, якому зрадіє будь-яка людина, адже хто з нас не хотів навчитися керувати літаком і відчути себе справжнім пілотом?
Програма польоту
- Прибуття в міжнародний аеропорт "Харків"
- Знайомство з пілотом
- Теоретична підготовка: 2 години – аеродинаміка, навігація, метеорологія, загальні знання про повітряні судна, технічне обслуговування
- Практична підготовка: відпрацювання навичок на авіатренажер літака Diamond DA 40 - 60 хвилин
- 60 хвилинний навчально-тренувальний політ на літаку Diamond DA 40
- Пілотування літака під керівництвом пілота
- Посадка на землю
- Вікове обмеження:з 16 рокiв
- Кількість учасників:1
- Максимальна вага учасника:100 кг
- Середня висота польоту:400 - 600 м
- Середня швидкість польоту:200 - 250 км/год
- Cезон польотів:цілий рік
- Графік польотів:пн - пт
- Місце проведення:м. Харків

льотна придатність

технічний огляд

пілоти


суму оплати


терміну дії Сертифіката

- Стаж польотів – 45 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Харківського вищого військового авіаційного училища льотчиків
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Почесний інструктор України
- Досягнення – більше 25 000 посадок

- Наліт – більше 6 300 годин
- Закінчив Харківське вище військове училище льотчиків
- Льотчик-випробувач 3 класу, льотчик-інструктор 1 класу
- Голова єдиної в Україні пілотажної групи, яка виконує вищий пілотаж на реактивних літаках Л-29
- Літає на понад 10 типах повітряних суден (Л-29, Л-39, Ан-74, Ан-28, Як-18т, Ан-2, Як-52, ХАЗ-30, По-2, Мі-2, Ак- 1-3 та ін.)

- Стаж польотів – 25 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Літає на понад 10 типах літаків (в т.ч K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Наліт на літаках – 4300 годин, на вертольотах – 3950 годин
- Закінчив Єйське ВВАУЛ ім. В. М.КОМАРОВА 1977 р. Військово-Повітряну Академію ім. Ю. Гагаріна в 1993р.
- Військовий льотчик 1 класу, полковник запасу
- Пілот-інструктор FA, TRA
- Літає на понад 20 типів літаків (Л-29, МіГ-15, Су-27, Ан-26, Ту-134, Іл-76, Як-52, Еvrostar, Аеропракт і ін.)
- І більше 10 типів вертольотів (Мі-2, Мі-8, АК1-3, Enstrom, R-22, R-44, Bell-47, SL-231, VV-2 та ін.)

- Стаж польотів – 35 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Армавірського вищого військового авіаційного Краснознаменного училища льотчиків
- FI / FE на SEP (L), SFI на FNPT-1
- Пілот-інструктор, FISEP (L)
- Майор запасу винищувальної авіації
- Літав на МіГ-25

- Стаж польотів – більше 30 років
- Наліт – більше 2 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на понад 10 типах літаків (в т. ч. K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Стаж польотів – більше 17 років
- Наліт – більше 1 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на літаку ЯК-52 з фігурами вищого пілотажу

- У повітроплаванні з 1997 року
- Наліт годин – 3246 годин
- Перший майстер спорту України, неодноразовий чемпіон України
- Чинний чемпіон Грузії
- Виконав політ на тепловому аеростаті на висоті 5255 м без кисневого обладнання при перельоті через Альпи

- У повітроплаванні з 1993 року
- Наліт – 1 800 годин
- Заслужений повітроплавець України
- Член збірної України з 1996 року
- 8-кратний рекордсмен України
- Член Британського Королівського аероклубу

- Стаж польотів - понад 12 років
- Наліт – понад 1500 годин
- Інструктор по паратрайку
- Член Федерації парапланерного спорту України

- Стаж польотів – 8 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Рейтинг в парапланеризм – ParaPro5
- Виконав політ на відкриту дальність – 125 км
- Здійснив одноденний переліт через Високі Татри (80+ км)






соціальних мережах або на сайті


Безпека польоту гарантується досвідченістю Пілота і справністю літака. Все Пілоти мають діючу ліцензію, проходять планові медичні комісії. Всі літаки мають діючу льотну придатність і проходять планове технічне обслуговування. Учасник польоту повинен усвідомлювати, що даний вид розваги відноситься до екстремальних видів відпочинку, і беззастережне дотримання правил безпеки та рекомендацій Пілота - гарантує безпеку проведення польоту.
До оглядових спокійних польотів допускаються діти від 7 років при обов'язкової участі в польоті одного з батьків. Брати дітей на руки забороняється. Кожен пасажир повинен зайняти своє місце, пристебнутися ременями і одягнути навушники. В одиночних польотах можна взяти участь з 16 років, при обов'язковій присутності одного з батьків на аеродромі. В екстремальних польотах з виконанням фігур вищого пілотажу можна взяти участь з 18 років.
Стан здоров'я, вік та вага Учасника - є основними критеріями для можливості участі в польоті. З обмеженнями, пов'язаними зі здоров'ям, можна ознайомитися в Правилах за посиланням. Обмеження за віком і загальній вазі всіх Учасників зазначені в описі кожного літака.
Всі польоти проводяться в світлий час доби, в простих метеоумовах - відсутність рясних опадів, сильного вітру, ожеледі на злітній смузі. Рішення про можливість здійснення польоту, по погодних умовах, приймається Пілотом за кілька годин до вильоту. Перед виїздом на аеродром Учасник польоту набирає Пілота для підтвердження польоту через погодні умови. Самостійне вивчення погоди на сайтах Гісметео, Синоптик і аналогічних - підходить тільки для особистих потреб Учасника, так як метеозведення на аеродромі відрізняється від прогнозу погоди на загальнодоступних сервісах, і тільки Пілот володіє актуальною інформацією.
Рекомендований час варіюється від типу польоту. Для екстремальних польотів з виконанням фігур вищого пілотажу досить взяти 15-20 хвилин польоту. Для ознайомлювальних польотів з пілотуванням оптимальний час польоту 30-60 хвилин. Для екскурсійних польотів над пам'ятками час розраховується відповідно до маршруту польоту. Для майстер-класів або польотів на авіасимуляторі краще взяти від 60 хвилин, що дасть можливість отримати більше знань і досвіду.
Тривалість необхідно оговорювати завчасно, під час запису на політ. Графік польотів планується і подається заздалегідь, тому можливості продовжити політ на місці немає, так як Клієнти літають один за іншим. Записуватися на політ необхідно за 7 днів до бажаної дати.
Пілот проводить короткий інструктаж 5-10 хвилин безпосередньо перед польотом. Особливих навичок або знань мати не потрібно. Пілот повністю контролює весь політ - здійснює зліт, посадку і пілотування літака. А також дає Учаснику польоту можливість покерувати літаком, якщо даний тип судна це передбачає.
Пілотування літака Учасником передбачено при ознайомлювальних польотах в літаках, де є спарений штурвал - у Пілота, і у Пасажира. Рішення про можливість передачі управління літаком приймається Пілотом в небі, з огляду на погодні умови, фізичний і психологічний стан Учасника польоту, його навичок. Безпека польоту понад усе! Чітких часових рамок для самостійного керування літаком - немає. Політ це живе спілкування між Пілотом і Учасником польоту.
Рідко трапляються ситуації, коли ми не можемо реалізувати політ в бажану дату, з об'єктивних причин: нельотна погода, проведення планового ТО, продовження льотної придатності на судно, непередбачена поломка, НОТАМ (заборона на польоти від держорганів). Наші Менеджери завжди намагаються оперативно вирішити ситуацію, що склалася, і запропонувати Клієнту альтернативний варіант польоту на подібному судні, або можливість очікування з продовженням терміну дії Сертифіката.
Замовити політ на літаку можливо на сайті 24/7 або по телефону c ПН по ПТ з 9.00 до 18.00. При оформленні замовлення необхідно вибрати тип Сертифікату - Електронний сертифікат з online оплатою, який можна отримати протягом 5 хвилин на електронну пошту, або Подарунковий набір в коробці, з доставкою кур'єром по Києву або Новою поштою по Україні. Сертифікат підтверджує право його власника взяти участь в польоті, протягом 3 місяців з моменту покупки. Сертифікатом можна скористатися самому або піднести в подарунок.
Сертифікат на політ дійсний 3 місяці з моменту покупки. Дане обмеження пов'язано з нестабільністю економіки, коливаннями курсу валют, постійним зростанням цін на паливо - всі ці параметри безпосередньо впливають на вартість утримання судів і ціну польотів. Однак ми фіксуємо ціну польоту на 3 місяці, тому будь-які коливання не будуть стосуватися вже оплаченого польоту.
В такому випадку, необхідно звернутися в офіс, до закінчення терміну дії сертифіката, з проханням про продовження. Термін дії сертифікат можливо продовжити одноразово, на додаткових 3 місяці, за письмовою заявою зі згодою доплати, якщо ціна на політ за цей час змінится.
Хотим сделать подарок брату на день рождения и подарить сертификат на мастер-класс Пилот самолета. Мы как раз из Харькова. Я так понял из описания, что программа включает несколько этапов и занимает прилично времени. Теория, отработка на тренажере и сам полет происходят в один день?
Добрый день! Да, все проходит в один день. В программу входит: теоретическая подготовка - 2часа, практическая подготовка на авиатренажере самолета Diamond DA 40 - 60 минут, 60 минутный учебно-тренировочный полет на самолете Diamond.
Нигде на сайте не нашла такой информации. Есть ли ограничения по весу? Хочется сделать мужу подарок на юбилей. Он очень любит небо и самолеты. Только супруг достаточно тучный человек, может ли это стать причиной отказа? Рост 172 см, вес 115 кг.
Добрый день, Ирина! МК: самолет в Харькове осуществляется на самолете Diamond. Данный самолет имеет весовое ограничение - вес не должен превышать 100 кг. В данном случае, мы бы рекомендовали рассмотреть другую модель самолета, в которой есть возможность полета участника с данным весом.
Хотелось бы, что бы за эту цену было бы хоты бы два участника - один пилот и сопровождающий. Полет происходит ведь на автопилоте? Просто приходится наблюдать несколько минут? Сколько длится полет? Круто, конечно, адреналин. Оригинальный получился бы подарок.
Добрый день! Данная стоимость обусловлена тем, что в мастер-класс входит: теоретическая часть, которая длится 2 часа, полет на авиатренажере самолета Diamond DA 40 длительностью 60 минут и непосредственно полет на самолете Diamond 60 минут. Во время полета на авиатренажере идет отработка навыков, что бы потом Вы могли совершить учебно-тренировочный полет под руководством пилота. Авиатренажер и самолет рассчитан на 1го пассажира +пилот.
Сразу хочу сказать, что цена оправдана. И мастер класс того стоит. Не знаю, что понравилось больше – практическая часть на авиа тренажёре или сам полет. Не хочется выделять. Все прекрасно. Было очень комфортно, доступно и интересно.
Спасибо моим друзьям за очень классный и незабываемый подарок. Я в восторге от полёта. Пилот провёл инструктаж, рассказал о полёте и в дальнейшем оказался прекрасным собеседником. Панорама во время полета на самолете Diamond открылась великолепная. Очень важно было попробовать управлять самолётом, что удачно удалось. Впечатления незабываемые. Спасибо большое!