Політ на літаку ЯК 52 в Харкові
- Повна інформаційна підтримка
- Політ на зручну дату
- Замовлення сертифікату online 24/7
Якщо ти не боїшся висоти, драйву і екстриму, то політ на літаку ЯК52 в Харкові – те, що тобі потрібно в ці сірі і навіть нудні будні. Без гострих відчуттів не цікаво жити, тому залазь в літак ЯК52 Харків запрошує всіх любителів вируючого адреналіну в крові. Літак YAK52 в Харкові використовувався для тренування пілотів ще з часів Радянського Союзу. Тільки уяви, випробувати на собі вищий пілотаж на ЯК52 в Харкові – дивна пригода з елементами історії. Ти ніби переносишся в минуле, роблячи віражі в повітрі. Тримайся міцніше, це заняття не для слабких духом. Пілотаж ЯК52 в Харкові – для відчайдушних любителів гострих відчуттів і непередаване емоцій. Страшно буде тільки кілька хвилин, а далі довірся досвідченому пілоту і просто насолоджуйся картинками неба і землі, що пролітають повз, а також перевантаженнями. Політ з фігурами вищого пілотажу на ЯК52 в Харкові не вийде описати словами. Ти це або відчув, чи ні. Поспішай зателефонувати нам, щоб замовити фігури пілотажу на ЯК52 Харків і не слухати захоплені розповіді інших, а вже відчути все самому.
Програма польоту
- Прибуття на аеродром
- Знайомство з пілотом
- Інструктаж перед польотом
- Політ на літаку ЯК 52
- Виконання пілотом фігур вищого пілотажу (штопор, піке, петля, бочка, напівбочка, бочка штопорна та ін.)
- Посадка на землю
- Вікове обмеження:з 18 років
- Кількість учасників:1
- Максимальна вага учасника:115 кг
- Країна виробник судна:СРСР
- Середня висота польоту:від 300 до 1000 м
- Середня швидкість польоту:від 180 до 320 км/год
- Cезон польотів:квітень - листопад
- Графік польотів:сб - нд
- Місце проведення:18 км від Харкова, Коротич

льотна придатність

технічний огляд

пілоти


суму оплати


терміну дії Сертифіката

- Стаж польотів – 45 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Харківського вищого військового авіаційного училища льотчиків
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Почесний інструктор України
- Досягнення – більше 25 000 посадок

- Наліт – більше 6 300 годин
- Закінчив Харківське вище військове училище льотчиків
- Льотчик-випробувач 3 класу, льотчик-інструктор 1 класу
- Голова єдиної в Україні пілотажної групи, яка виконує вищий пілотаж на реактивних літаках Л-29
- Літає на понад 10 типах повітряних суден (Л-29, Л-39, Ан-74, Ан-28, Як-18т, Ан-2, Як-52, ХАЗ-30, По-2, Мі-2, Ак- 1-3 та ін.)

- Стаж польотів – 25 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Літає на понад 10 типах літаків (в т.ч K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Наліт на літаках – 4300 годин, на вертольотах – 3950 годин
- Закінчив Єйське ВВАУЛ ім. В. М.КОМАРОВА 1977 р. Військово-Повітряну Академію ім. Ю. Гагаріна в 1993р.
- Військовий льотчик 1 класу, полковник запасу
- Пілот-інструктор FA, TRA
- Літає на понад 20 типів літаків (Л-29, МіГ-15, Су-27, Ан-26, Ту-134, Іл-76, Як-52, Еvrostar, Аеропракт і ін.)
- І більше 10 типів вертольотів (Мі-2, Мі-8, АК1-3, Enstrom, R-22, R-44, Bell-47, SL-231, VV-2 та ін.)

- Стаж польотів – 35 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Армавірського вищого військового авіаційного Краснознаменного училища льотчиків
- FI / FE на SEP (L), SFI на FNPT-1
- Пілот-інструктор, FISEP (L)
- Майор запасу винищувальної авіації
- Літав на МіГ-25

- Стаж польотів – більше 30 років
- Наліт – більше 2 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на понад 10 типах літаків (в т. ч. K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Стаж польотів – більше 17 років
- Наліт – більше 1 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на літаку ЯК-52 з фігурами вищого пілотажу

- У повітроплаванні з 1997 року
- Наліт годин – 3246 годин
- Перший майстер спорту України, неодноразовий чемпіон України
- Чинний чемпіон Грузії
- Виконав політ на тепловому аеростаті на висоті 5255 м без кисневого обладнання при перельоті через Альпи

- У повітроплаванні з 1993 року
- Наліт – 1 800 годин
- Заслужений повітроплавець України
- Член збірної України з 1996 року
- 8-кратний рекордсмен України
- Член Британського Королівського аероклубу

- Стаж польотів - понад 12 років
- Наліт – понад 1500 годин
- Інструктор по паратрайку
- Член Федерації парапланерного спорту України

- Стаж польотів – 8 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Рейтинг в парапланеризм – ParaPro5
- Виконав політ на відкриту дальність – 125 км
- Здійснив одноденний переліт через Високі Татри (80+ км)






соціальних мережах або на сайті


Безпека польоту гарантується досвідченістю Пілота і справністю літака. Все Пілоти мають діючу ліцензію, проходять планові медичні комісії. Всі літаки мають діючу льотну придатність і проходять планове технічне обслуговування. Учасник польоту повинен усвідомлювати, що даний вид розваги відноситься до екстремальних видів відпочинку, і беззастережне дотримання правил безпеки та рекомендацій Пілота - гарантує безпеку проведення польоту.
До оглядових спокійних польотів допускаються діти від 7 років при обов'язкової участі в польоті одного з батьків. Брати дітей на руки забороняється. Кожен пасажир повинен зайняти своє місце, пристебнутися ременями і одягнути навушники. В одиночних польотах можна взяти участь з 16 років, при обов'язковій присутності одного з батьків на аеродромі. В екстремальних польотах з виконанням фігур вищого пілотажу можна взяти участь з 18 років.
Стан здоров'я, вік та вага Учасника - є основними критеріями для можливості участі в польоті. З обмеженнями, пов'язаними зі здоров'ям, можна ознайомитися в Правилах за посиланням. Обмеження за віком і загальній вазі всіх Учасників зазначені в описі кожного літака.
Всі польоти проводяться в світлий час доби, в простих метеоумовах - відсутність рясних опадів, сильного вітру, ожеледі на злітній смузі. Рішення про можливість здійснення польоту, по погодних умовах, приймається Пілотом за кілька годин до вильоту. Перед виїздом на аеродром Учасник польоту набирає Пілота для підтвердження польоту через погодні умови. Самостійне вивчення погоди на сайтах Гісметео, Синоптик і аналогічних - підходить тільки для особистих потреб Учасника, так як метеозведення на аеродромі відрізняється від прогнозу погоди на загальнодоступних сервісах, і тільки Пілот володіє актуальною інформацією.
Рекомендований час варіюється від типу польоту. Для екстремальних польотів з виконанням фігур вищого пілотажу досить взяти 15-20 хвилин польоту. Для ознайомлювальних польотів з пілотуванням оптимальний час польоту 30-60 хвилин. Для екскурсійних польотів над пам'ятками час розраховується відповідно до маршруту польоту. Для майстер-класів або польотів на авіасимуляторі краще взяти від 60 хвилин, що дасть можливість отримати більше знань і досвіду.
Тривалість необхідно оговорювати завчасно, під час запису на політ. Графік польотів планується і подається заздалегідь, тому можливості продовжити політ на місці немає, так як Клієнти літають один за іншим. Записуватися на політ необхідно за 7 днів до бажаної дати.
Пілот проводить короткий інструктаж 5-10 хвилин безпосередньо перед польотом. Особливих навичок або знань мати не потрібно. Пілот повністю контролює весь політ - здійснює зліт, посадку і пілотування літака. А також дає Учаснику польоту можливість покерувати літаком, якщо даний тип судна це передбачає.
Пілотування літака Учасником передбачено при ознайомлювальних польотах в літаках, де є спарений штурвал - у Пілота, і у Пасажира. Рішення про можливість передачі управління літаком приймається Пілотом в небі, з огляду на погодні умови, фізичний і психологічний стан Учасника польоту, його навичок. Безпека польоту понад усе! Чітких часових рамок для самостійного керування літаком - немає. Політ це живе спілкування між Пілотом і Учасником польоту.
Рідко трапляються ситуації, коли ми не можемо реалізувати політ в бажану дату, з об'єктивних причин: нельотна погода, проведення планового ТО, продовження льотної придатності на судно, непередбачена поломка, НОТАМ (заборона на польоти від держорганів). Наші Менеджери завжди намагаються оперативно вирішити ситуацію, що склалася, і запропонувати Клієнту альтернативний варіант польоту на подібному судні, або можливість очікування з продовженням терміну дії Сертифіката.
Замовити політ на літаку можливо на сайті 24/7 або по телефону c ПН по ПТ з 9.00 до 18.00. При оформленні замовлення необхідно вибрати тип Сертифікату - Електронний сертифікат з online оплатою, який можна отримати протягом 5 хвилин на електронну пошту, або Подарунковий набір в коробці, з доставкою кур'єром по Києву або Новою поштою по Україні. Сертифікат підтверджує право його власника взяти участь в польоті, протягом 3 місяців з моменту покупки. Сертифікатом можна скористатися самому або піднести в подарунок.
Сертифікат на політ дійсний 3 місяці з моменту покупки. Дане обмеження пов'язано з нестабільністю економіки, коливаннями курсу валют, постійним зростанням цін на паливо - всі ці параметри безпосередньо впливають на вартість утримання судів і ціну польотів. Однак ми фіксуємо ціну польоту на 3 місяці, тому будь-які коливання не будуть стосуватися вже оплаченого польоту.
В такому випадку, необхідно звернутися в офіс, до закінчення терміну дії сертифіката, з проханням про продовження. Термін дії сертифікат можливо продовжити одноразово, на додаткових 3 місяці, за письмовою заявою зі згодою доплати, якщо ціна на політ за цей час змінится.
Сертификат доступен к продаже для полета?
Добрый день! На данный момент продажа закрыта в связи не сезоном. Предварительный старт полета с июня месяца,
Здравствуйте. Можно ли заказать полет на этом самолете в подарок? Там будет вписана фамилия или сертификат "обезличен"? И можно ли при заказе выбрать определенное время суток?
Добрый день! Да, у нас представленные подарочные сертификаты. Срок действия 3 месяца с момента покупки. Есть 2 типа - электронный и физический набор. В электронном формате указывается имя и фамилия участника. В подарочном наборе есть пластиковая карточка с 6м номером, за которым закреплены данные участника.
Все полеты осуществляются в светлое время суток.
Интересное предложение, всегда об этом мечтала! Интересно, а есть ли какие-то ограничения по одежде? Как нужно одеться?
Добрый день, Татьяна! Во время полета желательно быть в свободной одежде, которая не будет сковывать движения, а также в обуви на низкой платформе и без каблуков.
Сын планирует поступить в лётное училище. Мечтает управлять самолётом. Очень рада, что появилась такая возможность для него до начала учебы посидеть за штурвалом и увидеть всё своими глазами. Хотелось бы узнать нужна ли какая-нибудь подготовка к полёту?
Добрый день, Асель. Полет на самолете ЯК 52, это экстремальный полет с выполнением фигур пилотажа. Возможности пилотирования в этом самолете нет. Так же хотим обратить Ваше внимание что возможность осуществить полет на этом самолете есть у лиц, которые достигли 18 лет. Если же Вы хотите, чтобы Ваш сын попробовал пилотирование под руководством пилота, можем Вам предложить другие судна. Для помощи в выборе самолета по Вашим критериям свяжитесь нашими менеджерами в телефонном режиме.
Долгое время мне казалось, что полет на Як52 – это несбыточная моя мечта. Я долгий период не решался на такой полет. Но, в один момент я набрал компанию и забронировал дату. Ни разу не пожалел об этом. Менеджер компании насколько все разъяснил, что на момент полета – был абсолютно расслаблен. После такого полета, желания попробовать что-то другое только увеличилось. Сам себе удивляюсь - куда девались мои страхи? Рекомендую!
Решили мы с дочками и сыном сделать папе подарок на день рожденья - полетать на ЯКе. Заказали сертификат в компании "В небо". Нашим пилотом был Александр. По телефону он мне внушил доверие сразу, так как делать разные виражи высоко в небе - это вам не шуточки.
Мы встретились в Коротиче на аэродроме, Александр улыбнулся и сказал: "Будьте спокойны. Полет будет незабываемым. Ждите папу на земле".
Полет действительно был незабываемым. Папа остался доволен как слон. Нас баловал всякими сладостями и всем друзьям и знакомым потом еще долго звонил и рассказывал как было круто.
Спасибо ребята, спасибо Александр, что сделали день нашего папы и моего мужа удивительным.
С уважением, Ольга Клюзко Харьков
Какого цвета самолет? я смотрю во всех регионах они красные. Какая будет нагрузка на мой организм? пакетики выдают или надо брать с собой?
Добрый день. ЯК 52 красно-белый. Во время выполнения пилотажа на участника полета воздействует сила в несколько g. Пакетики предусмотрены.
Здравствуйте. Полетать можно в Харькове ?
Добрый день,да такие полеты у нас можно осуществить,за более детальной информацией набирайте нас.
Здравствуйте,скажите,пожалуйста,а нужно ли готовиться к полету?с чем перегрузки можно сравнить на земле?
Здравствуйте Антон. Особой подготовки для участия в полете не требуется. Главное соблюсти эти ограничения: http://v-nebo.com.ua/o_polete А также ограничения связанные непосредственно с полетом на Як 52, а именно: возрастное ограничение - с 18 лет, максимальный вес пассажира - 115 кг.
Касательно перегрузки: Максимально допустимые перегрузки при полете на ЯК 52 с выполнением фигур пилотажа - +7 - -5G. Для сравнения: космонавт или лётчик-истребитель ВВС испытывают перегрузки до +12G, находясь при этом в специальном противоперегрузочном костюме, который снижает нагрузки как минимум в 3 раза. Поэтому Вы имеете шанс испытать реальные перегрузки при выполнении таких фигур, как петля Нестерова (в народе это «мёртвая петля»), переворот, полупетля, различные виды вертикалей с падением скорости до 0км/ч, и многое другое.