Політ на літаку Diamond Харків
Багато хто вважає, що універсальних подарунків не існує. Кожен привід унікальний, тому презенти необхідно вибирати, виходячи із ситуацій. Ми повністю згодні з такою думкою, проте, у нас в запасі є один варіант ідеї для подарунка, який по праву може називатися універсальним. Адже політ на літаку Даймонд 40 в Харкові припаде до душі кожному. Люблячий екстрим чоловік, романтична дівчина, весела і дружна компанія, якій завжди весело разом – літак Diamond DA40 в Харкові з радістю зустріне всіх бажаючих на своєму борту і підніме високо в небо. Не забудьте камеру, адже такими враженнями захочеться поділитися з близькими. А фото, зроблені на висоті пташиного польоту, займуть почесне місце в колекції кращих моментів. Як сувенір з собою можна захопити шматочок пухнастої хмари і масу позитивних емоцій, яких вистачить ще на довгий час. Так що вперед, назустріч дивним пригодам, до яких доставить літак Diamond DA 40 в Харкові!
Програма польоту
- Прибуття на аеродром
- Знайомство з пілотом
- Інструктаж перед польотом
- Політ на літаку Diamond DA40 навколо Харкова
- Пілотування літака під керівництвом пілота
- Посадка на землю
- Вікове обмеження:з 16 рокiв
- Кількість учасників:1-2
- Максимальна вага учасника:160 кг на двох
- Країна виробник судна:Австрія
- Середня висота польоту:150 - 300 м
- Середня швидкість польоту:150 - 200 км/год
- Cезон польотів:цілий рік
- Графік польотів:пн - пт
- Місце проведення:м. Харків

льотна придатність

технічний огляд

пілоти


суму оплати


терміну дії Сертифіката

- Стаж польотів – 45 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Харківського вищого військового авіаційного училища льотчиків
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Почесний інструктор України
- Досягнення – більше 25 000 посадок

- Наліт – більше 6 300 годин
- Закінчив Харківське вище військове училище льотчиків
- Льотчик-випробувач 3 класу, льотчик-інструктор 1 класу
- Голова єдиної в Україні пілотажної групи, яка виконує вищий пілотаж на реактивних літаках Л-29
- Літає на понад 10 типах повітряних суден (Л-29, Л-39, Ан-74, Ан-28, Як-18т, Ан-2, Як-52, ХАЗ-30, По-2, Мі-2, Ак- 1-3 та ін.)

- Стаж польотів – 25 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Літає на понад 10 типах літаків (в т.ч K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Наліт на літаках – 4300 годин, на вертольотах – 3950 годин
- Закінчив Єйське ВВАУЛ ім. В. М.КОМАРОВА 1977 р. Військово-Повітряну Академію ім. Ю. Гагаріна в 1993р.
- Військовий льотчик 1 класу, полковник запасу
- Пілот-інструктор FA, TRA
- Літає на понад 20 типів літаків (Л-29, МіГ-15, Су-27, Ан-26, Ту-134, Іл-76, Як-52, Еvrostar, Аеропракт і ін.)
- І більше 10 типів вертольотів (Мі-2, Мі-8, АК1-3, Enstrom, R-22, R-44, Bell-47, SL-231, VV-2 та ін.)

- Стаж польотів – 35 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Армавірського вищого військового авіаційного Краснознаменного училища льотчиків
- FI / FE на SEP (L), SFI на FNPT-1
- Пілот-інструктор, FISEP (L)
- Майор запасу винищувальної авіації
- Літав на МіГ-25

- Стаж польотів – більше 30 років
- Наліт – більше 2 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на понад 10 типах літаків (в т. ч. K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Стаж польотів – більше 17 років
- Наліт – більше 1 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на літаку ЯК-52 з фігурами вищого пілотажу

- У повітроплаванні з 1997 року
- Наліт годин – 3246 годин
- Перший майстер спорту України, неодноразовий чемпіон України
- Чинний чемпіон Грузії
- Виконав політ на тепловому аеростаті на висоті 5255 м без кисневого обладнання при перельоті через Альпи

- У повітроплаванні з 1993 року
- Наліт – 1 800 годин
- Заслужений повітроплавець України
- Член збірної України з 1996 року
- 8-кратний рекордсмен України
- Член Британського Королівського аероклубу

- Стаж польотів - понад 12 років
- Наліт – понад 1500 годин
- Інструктор по паратрайку
- Член Федерації парапланерного спорту України

- Стаж польотів – 8 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Рейтинг в парапланеризм – ParaPro5
- Виконав політ на відкриту дальність – 125 км
- Здійснив одноденний переліт через Високі Татри (80+ км)






соціальних мережах або на сайті


Безпека польоту гарантується досвідченістю Пілота і справністю літака. Все Пілоти мають діючу ліцензію, проходять планові медичні комісії. Всі літаки мають діючу льотну придатність і проходять планове технічне обслуговування. Учасник польоту повинен усвідомлювати, що даний вид розваги відноситься до екстремальних видів відпочинку, і беззастережне дотримання правил безпеки та рекомендацій Пілота - гарантує безпеку проведення польоту.
До оглядових спокійних польотів допускаються діти від 7 років при обов'язкової участі в польоті одного з батьків. Брати дітей на руки забороняється. Кожен пасажир повинен зайняти своє місце, пристебнутися ременями і одягнути навушники. В одиночних польотах можна взяти участь з 16 років, при обов'язковій присутності одного з батьків на аеродромі. В екстремальних польотах з виконанням фігур вищого пілотажу можна взяти участь з 18 років.
Стан здоров'я, вік та вага Учасника - є основними критеріями для можливості участі в польоті. З обмеженнями, пов'язаними зі здоров'ям, можна ознайомитися в Правилах за посиланням. Обмеження за віком і загальній вазі всіх Учасників зазначені в описі кожного літака.
Всі польоти проводяться в світлий час доби, в простих метеоумовах - відсутність рясних опадів, сильного вітру, ожеледі на злітній смузі. Рішення про можливість здійснення польоту, по погодних умовах, приймається Пілотом за кілька годин до вильоту. Перед виїздом на аеродром Учасник польоту набирає Пілота для підтвердження польоту через погодні умови. Самостійне вивчення погоди на сайтах Гісметео, Синоптик і аналогічних - підходить тільки для особистих потреб Учасника, так як метеозведення на аеродромі відрізняється від прогнозу погоди на загальнодоступних сервісах, і тільки Пілот володіє актуальною інформацією.
Рекомендований час варіюється від типу польоту. Для екстремальних польотів з виконанням фігур вищого пілотажу досить взяти 15-20 хвилин польоту. Для ознайомлювальних польотів з пілотуванням оптимальний час польоту 30-60 хвилин. Для екскурсійних польотів над пам'ятками час розраховується відповідно до маршруту польоту. Для майстер-класів або польотів на авіасимуляторі краще взяти від 60 хвилин, що дасть можливість отримати більше знань і досвіду.
Тривалість необхідно оговорювати завчасно, під час запису на політ. Графік польотів планується і подається заздалегідь, тому можливості продовжити політ на місці немає, так як Клієнти літають один за іншим. Записуватися на політ необхідно за 7 днів до бажаної дати.
Пілот проводить короткий інструктаж 5-10 хвилин безпосередньо перед польотом. Особливих навичок або знань мати не потрібно. Пілот повністю контролює весь політ - здійснює зліт, посадку і пілотування літака. А також дає Учаснику польоту можливість покерувати літаком, якщо даний тип судна це передбачає.
Пілотування літака Учасником передбачено при ознайомлювальних польотах в літаках, де є спарений штурвал - у Пілота, і у Пасажира. Рішення про можливість передачі управління літаком приймається Пілотом в небі, з огляду на погодні умови, фізичний і психологічний стан Учасника польоту, його навичок. Безпека польоту понад усе! Чітких часових рамок для самостійного керування літаком - немає. Політ це живе спілкування між Пілотом і Учасником польоту.
Рідко трапляються ситуації, коли ми не можемо реалізувати політ в бажану дату, з об'єктивних причин: нельотна погода, проведення планового ТО, продовження льотної придатності на судно, непередбачена поломка, НОТАМ (заборона на польоти від держорганів). Наші Менеджери завжди намагаються оперативно вирішити ситуацію, що склалася, і запропонувати Клієнту альтернативний варіант польоту на подібному судні, або можливість очікування з продовженням терміну дії Сертифіката.
Замовити політ на літаку можливо на сайті 24/7 або по телефону c ПН по ПТ з 9.00 до 18.00. При оформленні замовлення необхідно вибрати тип Сертифікату - Електронний сертифікат з online оплатою, який можна отримати протягом 5 хвилин на електронну пошту, або Подарунковий набір в коробці, з доставкою кур'єром по Києву або Новою поштою по Україні. Сертифікат підтверджує право його власника взяти участь в польоті, протягом 3 місяців з моменту покупки. Сертифікатом можна скористатися самому або піднести в подарунок.
Сертифікат на політ дійсний 3 місяці з моменту покупки. Дане обмеження пов'язано з нестабільністю економіки, коливаннями курсу валют, постійним зростанням цін на паливо - всі ці параметри безпосередньо впливають на вартість утримання судів і ціну польотів. Однак ми фіксуємо ціну польоту на 3 місяці, тому будь-які коливання не будуть стосуватися вже оплаченого польоту.
В такому випадку, необхідно звернутися в офіс, до закінчення терміну дії сертифіката, з проханням про продовження. Термін дії сертифікат можливо продовжити одноразово, на додаткових 3 місяці, за письмовою заявою зі згодою доплати, якщо ціна на політ за цей час змінится.
Какой симпатичный самолет. Скоро приезжает подруга. Она не была в Харькове много лет. Хотим успеть многое, пока она будет здесь, и даже осуществить полет на самолете. В выходные дни полет не возможен?
Добрый день! Данная модель самолета Даймонд летает только с понедельника по пятницу. Можем Вам предложить альтернативу - самолет Бристель, Соката, Як18Т - самолеты, которые могут выполнять полеты в выходные дни.
Никогда не думал, что в моём родном городе можно будет полетать на самолёте! А смогу ли я получить инструктаж от пилота, или побыть в его роли? Могу сам выбрать направление полёта? Заранее спасибо!
Добрый день, Иван! Перед полетом на самолете Вы обязательно проходите инструктаж и длится в среднем 5-10 минут. Уже непосредственно в воздухе на некоторых суднах возможно самому попробовать по управлять, в таких суднах предусмотрен спаренный штурвал, поэтому все действия будут контролироваться Пилотом. Но, полное управление принадлежит опытному пилоту. Касательно направления полета - Вы можете подать запрос на полет по определённому маршруту, для этого нам нужны GPS координаты точек над которыми вы хотите пролететь, или как минимум название населенных пунктов. Мы в свою очередь посмотрим нет ли запретов на полеты над данными зонами, и определим маршрут, длительность и стоимость полета.
Это просто "вау". Я думал с полетом на параплане ничто не сравнится, но на самолете - это совершенно другой уровень. Сертификат подарили друзья и я очень им благодарен, потому что я даже не знал, что можно такой полет организовать в окресностях Харькова.
Красива и велика земля наша и прекрасно, когда есть возможность посмотреть на нее под таким вот углом и оценить еще раз красоту своей Родины!
Здравствуйте, хочу приобрести сертификат на полёт Diamond 40 для папы. Подскажите пожалуйста в каком году выпущен данный самолёт и как часто проводится его технический осмотр?
Добрый день, Людмила. Самолет Diamond 40 у нас 2008 года выпуска. Плановый технический осмотр самолета проводится 1 раз в год вместе с продлением летной годности на самолет.
Спасибо супругу за подарок – полет на самолете Diamond.Это было настолько здорово и чудесно, что мой вам совет – попробуйте и не пожалеете. Удивляйте своих близких, дарите им эмоции. Чувство счастья бесценно.
Сами мы бы не решились на полет, если бы не подарок-сертификат от друзей. Хочется поблагодарить всю компанию "Внебо" и, непосредственно, пилота самолета Diamond. Адреналин, эмоции и неописуемая красота г. Харьков - то, что мы почувствовали и увидели во время полета.
Решаясь на подобного рода поступки, я всегда руководствуюсь одним правилом, один раз живем и этот раз я проживу по полной! Таких эмоций я никогда не испытывал. Звук мотора, разгоняемся и взлёт!! ААААА, мы в небе и у меня лучшее место на это мероприятие. Просто настоящее безумие, эйфория. Я получил столько позитивной энергии, что мне хватит её до конца жизни. Однозначно, внесу этот день в один из лучших!
Добрый день, подскажите, пожалуйста, откуда конкретно в г.Харьков осуществляются вылеты, и какая оптимальная длительность и время вылета для обзорной экскурсии вокруг Харькова?
На годовщину свадьбы хотел сделать жене оригинальный подарок. Подготовился я основательно. Даже провернул маленькую аферу. Повыспрашивал с пристрастием у подруги жены про новое кафе недалеко от нашего дома. В сам праздник пригласил жену прогуляться. Удивлению ее не было придела, когда мы проехали мимо этого кафе. Мне даже показалось, что она немного обиделась. Зато ее эмоции при виде Diamond DA40 описать невозможно. Обиду сняло как рукой. Полет прошел на высоте в прямом и переносном смысле. За всё время, что мы вместе, я ее видел настолько счастливой от силы раз 10. Спасибо агентству полетов "В небо". Благодаря Вам эту годовщину мы запомним на долго.
Добрый вечер! А какая цена на полет и сколько времени он продолжается?
Добрый вечер, Андрей. На данный момент услуга только добавляется. Информация о стоимости полета будет известна со следующей недели.
Когда будут известны цены на прогулку? И когда вводится в эксплуатацию?
Добрый день, Даша. Ждем выдачу летной годности, точная дата не известна.