Майстер клас: Пілот повітряної кулі
Мрієте не просто політати на повітряній кулі, але і навчиться самостійно керувати цим дивом людської винахідливості? Майстер клас з керування повітряною кулею дасть Вам можливість пізнати ази пілотування теплового аеростата. Досвідчений пілот-інструктор протягом 5 годин буде ділитися з Вами таємними знаннями, покаже основи пілотування і в звичайно віддасть в кінці кермо. А це не просто захоплююче і пізнавально, це миті повної свободи – свободи ширяння в небі, де все тільки в Ваших руках! Можливо, такий навчальний політ на повітряній кулі надихне Вас стати пілотом, до того ж всі хто пройшов майстер клас керування повітряною кулею отримують знижку на навчання в Школі пілотів. Не пропустіть такий шанс, адже знання це сила!
Програма польоту
- Прибуття на місце проведення майстер класу
- Майстер-клас проводиться в групі 2 або 3 людини
- Теоретична підготовка – 3 години, політ – 1 година
- Теоретична підготовка: основи конструкції і експлуатації аеростата, аеродинаміка, основи польоту, метеорологія
- Підготовка теплового аеростата до польоту
- Льотна підготовка: гаряче наповнення аеростата, зліт, витримування горизонтального польоту, спуск, підйоми
- Посадка на землю
- Церемонія посвяти в повітроплавці
Важливо!
- Політ на повітряній кулі повністю залежить від метеорологічних умов: хмарності, опадів, видимості, сили вітру і т.п. У день польоту за кілька годин до виїзду Клієнта на місце старту, пілот підтверджує можливість здійснення польоту через погодні умови. Однак бувають рідкісні випадки – навіть після прибуття Клієнта на місце старту, політ може бути скасований і перенесений з міркувань безпеки.
- Політ на повітряній кулі, в середньому, триває близько години, проте вся процедура (разом з підготовкою до польоту, інструктажем, складанням кулі і т.д.) займає приблизно 3-4 години.
- Влітку, на повітряних кулях, літають вранці з 5.00 до 8.00 до початку терміки (вертикальних потоків повітря), і ввечері з 19.00 до 21.00 після зникнення терміки. Восени і навесні ранкові польоти починаються трохи пізніше, з 8:00 години ранку, а вечірні – раніше, з 16:00. Взимку повітряні кулі літають протягом усього світлового дня.
- Під час підйому температура повітря знижується на 6,5 градуса на кілометр. Ваш політ буде протікати на висоті не більше 1 км. У зв'язку з цим, різниці температури Ви не відчуєте.
- Вікове обмеження:з 12 років
- Середня висота польоту:300 - 800 м
- Середня швидкість польоту:10 - 30 км/год
- Cезон:цілій рік
- Графік:пн - нд
- Місце проведення:30 км від Києва, Макарівський р-н

льотна придатність

технічний огляд

пілоти


суму оплати


терміну дії Сертифіката

- Стаж польотів – 45 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Харківського вищого військового авіаційного училища льотчиків
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Почесний інструктор України
- Досягнення – більше 25 000 посадок

- Стаж польотів – 38 років
- Наліт – 2300 годин
- Підполковник, заступник командира полку з льотної підготовки
- Рекород України – максимальна кількість посадок в різних аеродромах України протягом трьох днів (33 ЗПС, більше 3000 км)
- Літає на понад 10 типах літаків (Л-39, МіГ-21, Як-28, Су-24, Як-52, Зодіак, К-10, С-172, P-28, Bristel, WT-10, А-22 та ін.)

- Наліт – більше 6 300 годин
- Закінчив Харківське вище військове училище льотчиків
- Льотчик-випробувач 3 класу, льотчик-інструктор 1 класу
- Голова єдиної в Україні пілотажної групи, яка виконує вищий пілотаж на реактивних літаках Л-29
- Літає на понад 10 типах повітряних суден (Л-29, Л-39, Ан-74, Ан-28, Як-18т, Ан-2, Як-52, ХАЗ-30, По-2, Мі-2, Ак- 1-3 та ін.)

- Стаж польотів – 25 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Літає на понад 10 типах літаків (в т.ч K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Наліт на літаках – 4300 годин, на вертольотах – 3950 годин
- Закінчив Єйське ВВАУЛ ім. В. М.КОМАРОВА 1977 р. Військово-Повітряну Академію ім. Ю. Гагаріна в 1993р.
- Військовий льотчик 1 класу, полковник запасу
- Пілот-інструктор FA, TRA
- Літає на понад 20 типів літаків (Л-29, МіГ-15, Су-27, Ан-26, Ту-134, Іл-76, Як-52, Еvrostar, Аеропракт і ін.)
- І більше 10 типів вертольотів (Мі-2, Мі-8, АК1-3, Enstrom, R-22, R-44, Bell-47, SL-231, VV-2 та ін.)

- Стаж польотів – 35 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Армавірського вищого військового авіаційного Краснознаменного училища льотчиків
- FI / FE на SEP (L), SFI на FNPT-1
- Пілот-інструктор, FISEP (L)
- Майор запасу винищувальної авіації
- Літав на МіГ-25

- Стаж польотів – більше 30 років
- Наліт – більше 2 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на понад 10 типах літаків (в т. ч. K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Стаж польотів – більше 17 років
- Наліт – більше 1 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на літаку ЯК-52 з фігурами вищого пілотажу

- У повітроплаванні з 1997 року
- Наліт годин – 3246 годин
- Перший майстер спорту України, неодноразовий чемпіон України
- Чинний чемпіон Грузії
- Виконав політ на тепловому аеростаті на висоті 5255 м без кисневого обладнання при перельоті через Альпи

- У повітроплаванні з 1993 року
- Наліт – 1 800 годин
- Заслужений повітроплавець України
- Член збірної України з 1996 року
- 8-кратний рекордсмен України
- Член Британського Королівського аероклубу

- Стаж польотів - понад 12 років
- Наліт – понад 1500 годин
- Інструктор по паратрайку
- Член Федерації парапланерного спорту України

- Стаж польотів – 8 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Рейтинг в парапланеризм – ParaPro5
- Виконав політ на відкриту дальність – 125 км
- Здійснив одноденний переліт через Високі Татри (80+ км)






соціальних мережах або на сайті


Прощу прощения за "вредность". А можно ли договориться индивидуально, чтобы сократить время мастер-класса, и продлить время полёта? Готов доплатить за такой персональный подход и учёт моих пожеланий)
Добрий день! Данная длительность теоретической части предусмотрена для того, что бы в полной мере предоставить информацию о основах конструкции и эксплуатации аэростата, аэродинамики, основы полета, метеорологии. Касательно полета на воздушном шаре, то его длительность зависит от погодных условий, в частности от ветра. Поэтому сложно учесть на сколько возможно продлит полет.
Добрий день. Хотіла написати позитивний відгук про Ваше агентство. Напередодні дня народження мого чоловіка я довго ламала голову, що ж йому подарувати. Завжди складно впоратися з таким завданням, коли у людини є все. Як же мені пощастило наштовхнутися на Вас. Скажу чесно, від такого подарунка він був в захваті. Крім емоцій про політ, розповів про професіоналізм і тактовність пілота, який все пояснив, розповів і показав. А ціна переконала спробувати ще не один раз.
Незабываемые впечатление. Хотелось адреналина и я его получила в полном объеме, хватит надолго). Никогда не летала раньше. Инструктор все рассказал, но все равно было немного не по себе.
Зимой тоже проводите мастер классы? могу ли я приехать сразу к вам на мк - не записываясь
Добрый день! Мастер классы проходят круглый год! Есть график проведения по предварительной записи!
Здравствуйте, Иван
Мы, как обычно, стараемся доставить максимум комфорта нашим клиентам от полёта на ВШ и сожалеем, если нам не удалось достаточно удовлетворить посетителей услуги. Теоретическую подготовку проводил лично Руководитель летной школы.
Хоть, Вы и небыли участником мероприятия, а только сопровождающим, тем не менее, Вас также пригласили на теоретическую часть.
Значительные коррективы в предоставление МК в этот раз внесли особенности метеоусловий, в частности, тот факт, что после проливных дождей местами было довольно болотисто, и поскольку мастер класс проходила девушка, то к ней, как к девушке, было довольно щадящее отношение. Например, действительно, тот же, скажем, сбор Теплового Аэростата должны помогать проводить учащиеся; сегодня это делала команда, так как было сыро, грязно и сложно. А некоторым экипажам даже пришлось обращаться к местным трактористам! ))
Со слов Руководителя: Вы с базы уезжали на позитиве, особенно Ваша девушка. По её эмоциям, она была вполне довольна от полученной услуги.
Иван, благодарим вас за фидбек, отзыв приняли во внимание. Пилотам-инструкторам передадим, чтоб в следующий раз пощады не было никому! ))
Остался доволен, но на троечку... Брал мастер-класс, а в итоге получил только полет. За что отдал 4000 - не понятно. Обещали что шар будут запускать с самого начала (надувать его, ставить, а потом лететь), а в итоге просто полет с теорией... Где сам мастер-класс не понятно...
Считаю что переплатил 1500 грн. за воздух. Самое обидное, что брал сертификат не для себя и ожидания не оправдались...
Скажите пожалуйста, 4тыс. - это один пассажир и один инструктор/пилот в одном шаре, а если на двоих 8тысяч это 2 человека, один инструктор/пилот и один шар на двоих, или каждому по шару? И еще, можно ли обменять сертификат "один из трех самолетов на выбор" на полет на шаре, (с дополатой конечно) если да, то в течении 14дней или 900?
Здравствуйте, Мария. Мастер-класс проводится в группе 2-3 человека. 4000грн - это стоимость участия 1 человека в мастер-классе.Произвести замену судна возможно в период действия сертификата (то есть 90 дней с момента покупки), для этого необходимо позвонить нам - мы расскажем все детали.
Это действительно незабываемо! Теоретическая часть увлекла так, что времени не заметили, а полет -это вообще выше всяких похвал! Все так красиво... Вверху - лишь огромный купол, а где-то внизу деревья, речка, дома, дороги... Все очень и очень понравилось! А еще полет на шаре - это ни чуточку не страшно, хоть я и боюсь высоты. Хочу еще летом как-то полетать.
И сколько шаров есть в наличии?
Где будут проходить полеты?
Здравствуйте.
В зависимости от того, сколько вам необходимо. Один шар вмещает в себе 2-3 человека + пилот. Одновременно можно заказать 6-8 шаров.
Полеты проводятся в 30 км от Киева, Макаровский р-н