Майстер клас: політ на параплані в Харкові
Здавалося б, чим можна ще в нинішній час здивувати людину? Політ на мотопараплані в Харкові відкриє для вас нові можливості і нові враження від польоту. Мотопараплан – це параплан з силовою установкою за спиною пілота. Незвично, чи не так? Мотопараплан Харків можна сміливо назвати «найменшим літаком». Зліт відбувається «з власних ніг», завдяки чому майданчиком для зльоту зможе стати будь-яке покриття незалежно від сезону року. Літаючи на мотопарапланах, ви зможете познайомитися з небом по-новому і отримати емоції, які не зрівняться ні з чим! Здійсніть захоплюючу повітряну прогулянку і отримаєте емоції, які залишаться надовго!
Програма польоту
- Прибуття на місце проведення польоту
- Знайомство з інструктором
- Інструктаж перед польотом
- Проходження майстер класу з основ парапланеризму 2 години навчання і 10 польотів зі схилу
- Посадка на землю
- Вікове обмеження:з 16 рокiв
- Кількість учасників:1
- Максимальна вага учасника:до 100 кг
- Країна виробник судна:Україна
- Середня висота польоту:200 - 400 м
- Середня швидкість польоту:25-50 км/год
- Cезон польотів:на протязі року
- Графік польотів:сб, нд
- Місце проведення:3 км від м. Харків

льотна придатність

технічний огляд

пілоти


суму оплати


терміну дії Сертифіката

- Стаж польотів – 45 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Харківського вищого військового авіаційного училища льотчиків
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Почесний інструктор України
- Досягнення – більше 25 000 посадок

- Наліт – більше 6 300 годин
- Закінчив Харківське вище військове училище льотчиків
- Льотчик-випробувач 3 класу, льотчик-інструктор 1 класу
- Голова єдиної в Україні пілотажної групи, яка виконує вищий пілотаж на реактивних літаках Л-29
- Літає на понад 10 типах повітряних суден (Л-29, Л-39, Ан-74, Ан-28, Як-18т, Ан-2, Як-52, ХАЗ-30, По-2, Мі-2, Ак- 1-3 та ін.)

- Стаж польотів – 25 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L), пілот-екзаменатор
- Літає на понад 10 типах літаків (в т.ч K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Наліт на літаках – 4300 годин, на вертольотах – 3950 годин
- Закінчив Єйське ВВАУЛ ім. В. М.КОМАРОВА 1977 р. Військово-Повітряну Академію ім. Ю. Гагаріна в 1993р.
- Військовий льотчик 1 класу, полковник запасу
- Пілот-інструктор FA, TRA
- Літає на понад 20 типів літаків (Л-29, МіГ-15, Су-27, Ан-26, Ту-134, Іл-76, Як-52, Еvrostar, Аеропракт і ін.)
- І більше 10 типів вертольотів (Мі-2, Мі-8, АК1-3, Enstrom, R-22, R-44, Bell-47, SL-231, VV-2 та ін.)

- Стаж польотів – 35 років
- Наліт – більше 5 500 годин
- Випускник Армавірського вищого військового авіаційного Краснознаменного училища льотчиків
- FI / FE на SEP (L), SFI на FNPT-1
- Пілот-інструктор, FISEP (L)
- Майор запасу винищувальної авіації
- Літав на МіГ-25

- Стаж польотів – більше 30 років
- Наліт – більше 2 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на понад 10 типах літаків (в т. ч. K-10 Swift, Socata TB-20, ЯК-52, АН-2 та ін.)

- Стаж польотів – більше 17 років
- Наліт – більше 1 000 годин
- Пілот-інструктор FI SEP (L)
- Літає на літаку ЯК-52 з фігурами вищого пілотажу

- У повітроплаванні з 1997 року
- Наліт годин – 3246 годин
- Перший майстер спорту України, неодноразовий чемпіон України
- Чинний чемпіон Грузії
- Виконав політ на тепловому аеростаті на висоті 5255 м без кисневого обладнання при перельоті через Альпи

- У повітроплаванні з 1993 року
- Наліт – 1 800 годин
- Заслужений повітроплавець України
- Член збірної України з 1996 року
- 8-кратний рекордсмен України
- Член Британського Королівського аероклубу

- Стаж польотів - понад 12 років
- Наліт – понад 1500 годин
- Інструктор по паратрайку
- Член Федерації парапланерного спорту України

- Стаж польотів – 8 років
- Наліт – понад 1000 годин
- Рейтинг в парапланеризм – ParaPro5
- Виконав політ на відкриту дальність – 125 км
- Здійснив одноденний переліт через Високі Татри (80+ км)






соціальних мережах або на сайті


Здравствуйте. Очень давно мечтаю научиться управлять парапланом. Подскажите, пожалуйста, как именно проходит мастер-класс, на земле или в небе и сколько по времени он длится?
Добрый день! Прохождение мастер класса состоит из основ парапланеризма - это 2 часа обучения и 10 полетов со склона. За счет того, что полеты со склоны - по длительности они будут короткие.
Здравствуйте! Очень заинтересовал полет на параплане. Подскажите, пожалуйста, после получения инструктажа инструктором - я могу сам лететь на параплане или инструктор будет вместе со мной и в случае необходимости поможет с управлением? Заранее спасибо!
Добрый день, Тарас! У нас все полеты на параплане проходят только в тандеме с инструктором. Обычного инструктажа перед полетом не достаточно для самостоятельно полета. Для этого нужно проходить обучение и получать сертификацию.
Вперше бачу такий майстер клас, напевно багато бажаючих повчитися. Але у мене питання, чи може погода вплинути на організацію майстер класу, якщо буде дощ, то ніхто не буде літати?
Доброго дня, Ольга! Ми залежні від погодних умов, у разі якщо погода буде не льотною майстер клас в цілях безпеки буде перенесеній на іншу дату. Підтвердження польоту робить пілот в день польоту.
Полетать на параплане на высоте птичьего полета - это оказывается такой адреналин, такие эмоции, которые остаются с вами надолго. Главное, что ничего сложного нет - разбегаешься, отталкиваешься от земли и ты паришь, как птица - легко и плавно. А открывается панорама стоит отдельных слов! Всем советую.
Если вы думаете, что это развлечение на один раз, то могу вас разуверить. После первого полета захочется еще и еще, парапланиризм -это на всю жизнь. Это новое хобби, с которыми будут связаны самые яркие и приятные эмоции, к тому же это самый доступный пропуск в небо. Летать за штурвалом самолета или вертолета мне не приходилось, но тот драйв и поток воздуха, ощущаемый всем телом во время полета на параплане -это что-то с чем-то!